 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:25, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | DonPedro kupuj i testuj Na biednego nie trafiło ;P |
Tym bardziej, że nie jest to drogi gadżet :
NUETECH NITROMOUSSE (TUBLISS) MOUSSE 140/80-18 (ŻEL 85G. W ZESTAWIE) raptem 322zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dualcarb
Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wyry
|
Wysłany: Sob 16:54, 04 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Hej. kupiłem tydzień temu Nitromousse SOFT Enduro 140/80- 18 i co nieco na początek mogę powiedzieć. Bierzesz do ręki ... ściskasz i czujesz że jest cholernie twardy. Montaż ciężki ze względu tej twardości i dołożenia drugiego trzymaka po przekątnej. Po założeniu przy oponie sixdays soft ledwo co się ugina opona i odczucie ciśnienia 0,8-0,9 atm. Podczas jazdy na prostej ok!. Sypki podjazd słabo ( z umiejętnościami zawodnika wjedziesz bez problemu) . Na drzewach o dziwo świetnie przyjmuje i oddaje (jest sprężysty). Problem pojawia się tylko przy wolniejszym pokonywaniu drzewa gdy jest mokre .Opona się nie poddaje i mało co się ugina przez co przyczepność słabsza,lecz daje rady. Zrobiłem na nim dopiero z 10 mth i zobaczymy z czasem czy coś się zmieni. Jedno mogę powiedzieć z własnych odczuć. Dużo lepsza jazda niż na dętce na 0,4 atm i czuć to od razu i śmiało można zawias ustawić na sport i cieszyć się jazdą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:33, 04 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
do metzelerów trzeba ładować musy 120 żeby opona zaczęła pracować, inaczej masz twardo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 18:43, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to mus ma to do siebie że musi się trochę przepracować i wtedy zaczyna działać jak należy, ale trakcji jak w tublisie w żadnym musie raczej człek nie zazna coś za coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:37, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Ogólnie to mus ma to do siebie że musi się trochę przepracować i wtedy zaczyna działać jak należy, ale trakcji jak w tublisie w żadnym musie raczej człek nie zazna coś za coś  |
mam xgripa supersofta po 30mth i jest już blisko tublisa na ok 0.2tam (na metzelerze soft)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 13:36, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Pytanie jest proste - chociaż nie wiem czy to mądre czy głupie
Stosował ktoś łącznie z tublisem te mleczka uszczelniające do opon?
Są jakieś doświadczenia?
Takie cudo jak w wyczynowych rowerach lub w oponach maszyn rolniczych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Nie 13:39, 19 Sty 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:20, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
te mleczko 'zalepi" tyllko drobne uszkodzenie - dziurke po gwoździu może, ewentualnie jakas nieszczelnosc drobną przy rancie, mało kiedy do takeigo uszkodzenia dochodzi, jak juz to bardziej rozerwie grubo opone, wiec moim zdaniem bez sensu, lepiej kupic sobie rowerowy zestaw do kołkowania opony, wrzucic w airboxa i w razie co łatać. drugi minus jaki widze pomijajac syf przy zmianie opony, to taki ze opone zmienia sie co kilkanascie godzin powiedzmy - takiego mleczka raczej juz nie odzyskasz, do najtanszych nie nalezy, wiec wychodzi drogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:24, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
ciekawy temat tylko czy jak to wlejesz to nie zasyfi i zaklei całego tublisa? i później przy zmianie opony wszystko do czyszczenia.
w oponie bezdętkowej nie ma to znaczenia bo wywalasz całość, przetrzesz felgę i zakładasz nową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 14:24, 19 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 14:40, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Dlatego pytam bo nie wiem.
Może ktoś stosował.
Z tego co się doczytałem są dwa rodzaje tego mleczka. Jeden to taki na bazie mleczka lateksowego czyli kleju i ten raczej może narobić syfu i problemów a drugi bardziej zawiesina czyli myje się wodą.
W exc to już się przyzwyczaiłem że pompuje ale rozważam zastosowanie w większym KTM.
Ludzie na amerykańskich forach piszą że stosują ale chciałem po polsku poczytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:07, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
preparatów jest duzo wiecej, popularne w europie jest SLIME, ostatnio duzego adventure na szprychowych kołach robiłem ( wymiana opon ) i było to zalane, syf niesamowity to normalnie jest zielonkawe i czyste, ale po jednym komplecie tych opon to była czarna maź. jeszcze nie mielismy przypadku wsród klientów zeby komuś zeszło powietrze ze szprychówki - był jedna 690tka gdzie po wypadku pokrzywiło felge i zeszło. ale tam mechanicznie uszkodziło ten bandaż i obrecz była do wymiany. niektórzy niby prewencyjnie stosują w duzych ADV - ale jak wspomniałem nie słyszałem żeby komus powietrze schodziło mimo ze niektórzy tez upalaja adventure w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:12, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Mam doświadczenie z mleczkiem w oponach rowerowych. Zalepi jedynie dziurkę od kolca, od gwoździa nie ma szans.
Co do czystości w oponie to będzie tragedia Nie chciałbym tego czyścić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Nie 16:16, 19 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ebi11
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:05, 05 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Chciałem odświeżyć temat
Jak sprawuje się tubliss na przód.
Chodzi mi o jazdę enduro /cross coutry. (przy szybszych prędkościach też się dobrze jeździ przy niższym ciśnieniu).
Jakie ciśnienie na przód 0,5?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:12, 05 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
cisnienie zaleznie od opony i terenu, ja uzywam z przodu tublisa, koło jest lekkie, trakcja lepsza same plusy - poza oczywiscie mozliwym kapciem. ale mus powoduje ze fura sie prowadzi duzo bardziej topornie.
to ze masz tublisa nie znaczy ze musisz jeździc na niskim cisnieniu. tublisa ma znajomy w ADV 990 i szosowych gumach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|