|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frezerrr
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:36, 15 Maj 2015 Temat postu: Tuningowe piasty EXC 520 - Jakie? |
|
|
Witam!
Okazało się że w moim niedawno zakupionym sprzęcie jest standardowy problem z tylną piastą - zaczyna pojawiać się na niej mikro pęknięcie. Poza tym wyrwana jest (naderwana) jedna szprycha. Wiem, że kupienie oryginalnego dobrego koła graniczy z cudem, więc zaczynam się rozglądać za tuningową piastą. Z firm produkujących takowe znam: TALON-a i HAAN-a.
Co jeszcze polecacie? Może ktoś ma, używa coś innego, co może polecić???
A może coś odradzić?
Wczoraj kolega licytował mi na ebayu UK piastę talona:
[link widoczny dla zalogowanych]
, ale niestety ktoś przelicytował go o 2 funty. Jak pech to pech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:24, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
za talona(nowka w Polsce) kupisz sobie trzy używane cale kola do exc, także zastanów czy gra warta świeczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 17:43, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Obojętnie co kute będzie dobre.
Nie patrz za bardzo na nazwy bo i tak wszystko to Chiny. Nie w złym sensie ale po co płacić 1000zł za piastę Talona skoro za tą samą kwotę można mieć dwie innej firmy.
Goldpseed, Tusk, SmPro, Prostuf....
Kolega zamówił Tuska i produkt super i cena super
Za dwie piasty zapłacił chyba 800zł. Teraz dolar wysoko stoi ale i tak warto wziąć pod uwagę
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolega z Motocyklonu handluje Goldspeed-em. Sądzę, że piasta wyszłaby koło 500-600zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frezerrr
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:22, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
szo napisał: | za talona(nowka w Polsce) kupisz sobie trzy używane cale kola do exc, także zastanów czy gra warta świeczki. |
Ale nie mam żadnej pewności czy chociaż jedna na trzy będzie cała.
Jeszcze jedno pytanie: Czy piasta z 525 EXC powyżej 2003 roku (gruba) podejdzie bez problemu do mojego 520 EXC?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez frezerrr dnia Pią 21:36, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:05, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:07, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to szukaj od 525 tam nie ma problemów z mikropęknięciami, i upewnij sie że łozyska się wbija/wprasowuje a nie wrzuca w piaste. jak ciasno wchodzi łozysko a piasta z 525 to bedzie hulało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 4:39, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
pęknięte piasty, obrócone łożyska itp. zdarzają się we wszystkich modelach bez względu na ich grubość, miałem niejednokrotnie do czynienia z kołami ze starych 520 i piasty były w stanie idealnym,
o przyczynach pękania pisaliśmy gdzie indziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frezerrr
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 6:40, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem, wiem zużyte łożyska, za mocno naciągnięty łańcuch, za mocno dokręcane koło. Szkoda że nie zagłębiłem się bardziej w temat przed zakupem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:38, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
te300 - wiem masz `100% racji. ty;lko że w 525 było to troche poprawione i nie pękały same z siebie jak w 520stkach po prostu. a to że sie mogły rozwalić to wiadomka. ale jeżeli łozyska wchodzą ciasno - to raczej powaznego wybuchu koło nie miało
w 520stkach to mase mikropękniec widziałem już. w 525 albo padało totalnie albo sie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frezerrr
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 8:08, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli co? Nie muszę się aż zanadto przejmować tym mikropęknięciem na może 1/3 obwodu piasty?
Próbować to spawać TIGiem AC/DC , czy lepiej zostawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:12, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
w którym ci miejscu pękło ? od zewnątrz ? czy blizej srodka piasty ?
próbować zawsze możesz, przedłuzy to na pewno zywotność. pytanie tylko kiedy sie rozleci ;D u nas nie ma mega podjazdów żeby taką piaste mocno katować. wiec jest szansa że troche to polata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:11, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wklej zdjęcie, może lepiej nie ruszać,
w większości spawanych piast amelynium robi się jak "masło" , pewnie zależy to od fachowca który to robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:49, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ponoc od LC4 kola pasuja , tyl ma co prawda zebatke z prawej strony , ale idzie podpasowac takie kolo z zabierakiem do EXC - tak gdzies kiedys wyczytalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 16:15, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko praktycznie da się przerobić,dopasować tylko ile to zajmie czasu i roboty,jeszcze jak się nie ma pod ręką narzędzi i maszyn to latasz od jednego do drugiego a efekt końcowy bywa różny Ja gdybym był na miejscu w domu to moja piasta była by dawno po regeneracji a tak du*a muszę kupić całe koło....
No może jak kupię całe koło 18" to wtedy wyciągnę piastę wyślę do domu i jak będę na urlopie to ją opanuję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Sob 16:17, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|