|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 0:43, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to wszystko zalezy od preferencji, ja staram sie miec dzwignie praktycznie równo z powierzchnią podnózka ( jakbys połozył cos płaskiego na podnózek to w tej linii bedzie dzwignia zmiany biegów )
dalej to kwestia techniki, butów, w dobrych butach duzo lepsze jest wyczucie takiego hamulca.
to ze skaczesz i wciskasz - to albo nie powinienes miec buta na dzwigni, albo powinieneś tak skakać zebyt hamulca nie naciskac jak nie chcesz. troche latam w trialu i czasem jak sie skacze to specjalnie buta daje obok - i sie o to nie martwie, ale czasem trzeba gdzies wskoczyć i od razu zablokować koło, wtedy skacze z butem na dzwigni i w razie potrzeby koło blokuje
no i co do zero jedynkowego działania - tutaj dobry hebel w sumie tak powinien działać, ja wole jak jest za ostry niz za słaby, trzeba wycwiczyc noge zeby go dozować według potrzeb łatwe to nie jest.... przed trialem stopy to miałem jak kołki, jak juz jechałem to nie miałem szans zeby podczas czegos innego niz jazda na wprost nacisnąć hamulec - ale do wszystkiego da sie przyzwyczaic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 6:33, 27 Wrz 2017 Temat postu: Tylny hebel ustawienie |
|
|
Jak macie ustawione wajchy tylnego hebla? Większość widzę ma wyżej niż podnóżek, a ja mam dużo niżej bo muszę mieć go pod nogą. Tyle że czasami wciskam niepotrzebnie, np podczas lądowania sie zdarzy. Wogóle używam tyłu bardzo często,mam 2T. Obecnie mam też problem z klockami bo hamuja zerojedynkowo od razu kolo blokuje. Jeśli macie wyżej to jak to się ma do częstego hamowania? Stopę macie obok wajchy zawsze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 10:31, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to pewnie wydłuży czas reakcji No ale spróbuje, jak lewa przyzwyczaiła się do ciągłej zmiany biegów, to prawa też sie przyzwyczai do podnoszenia palców przed hamowaniem
czemu tak dziwnie te posty układa? kazdy ma inny czas?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bully dnia Śro 10:33, 27 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 11:19, 27 Wrz 2017 Temat postu: Re: Tylny hebel ustawienie |
|
|
bully napisał: | Jak macie ustawione wajchy tylnego hebla? Większość widzę ma wyżej niż podnóżek, a ja mam dużo niżej bo muszę mieć go pod nogą. Tyle że czasami wciskam niepotrzebnie, np podczas lądowania sie zdarzy. Wogóle używam tyłu bardzo często,mam 2T. Obecnie mam też problem z klockami bo hamuja zerojedynkowo od razu kolo blokuje. Jeśli macie wyżej to jak to się ma do częstego hamowania? Stopę macie obok wajchy zawsze? |
Też kiedyś jeździłem tak, że stopa zawsze na heblu, ale kilka wysiadek przez kierę zweryfikowało tą technikę
Podglądaj zawsze lepszych (zawodowców)- stopa obok hebla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:08, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
jak chcesz fajną kontrole nad heblem to fajne cwiczenie nie raz opisywałem. ruszasz, i hamujesz sobie do zera, wbijasz ciałem przód zawieszenie, i wraz jak lagi wracają dodajesz troche gazu puszczasz sprzegło i podrywasz na 1 koło jak najwyzej sie da, i od razu dusisz hamulec. i próbujesz to robić na jak najkrótszym odcinku ( nie jadac na wprost tylko jak najbardziej koło w góre z miejsca) po tym fajnie sie wyczuwa moto do jazdy na gumie, i kontrola hebla miazga kiedys jak sie uczyłem to zaczałem tak sie bawić ,to potem jak sobie latałem na gumie i cos przeholowało to noga z automatu szła na hebel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 19:35, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | cos przeholowało to noga z automatu szła na hebel |
z tym to ja zawsze miałem najwiekszy problem plecy nie raz były.
Podwyższylem wajchę do ok 8 mm nad linią podnożka i dałem wiekszy luz. na stojąco ok, ale na siedząco kiepsko, a przez zakrętem siadam i wyhamowuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:44, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem jak juz to lepiej dac nizej niz za wysoko.
pocwicz tak jak pisałem - fajne są efekty a mało wkładu
duzy luz tez jest bez sensu bo tracisz skok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 7:53, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A taka sytuacja, mając dźwignię wyżej bądź równo z podnóżkiem, najeżdżam na pionową ścianę, kończąc wjazd jestem na ścianie w pozycji wiadomo jakiej na tylnim kole. Wtedy to jest problem w takiej pozycji dostać do dźwigni, przeważnie do postawienia moto pomaga tylko wysprzęglenie, no ale w sytuacji kryzysowej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|