|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 9:24, 02 Maj 2015 Temat postu: Tym razemm TE 310..........................Husqvarna wr 250 |
|
|
Siemka
Trochę z innej beczki, ale miał ktoś styczność z tym sprzętem, zna go, oglądał?
Husqvarna WR 250,300,ktm exc,2010r,z Italii,GNIEZNO
[link widoczny dla zalogowanych]
Moto od jakiś 3tygodni chyba w sprzedaży i jak widać jeszcze nikt go nie kupił a zdaje się atrakcyjne dlatego myslę czy warta jest zachodu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Czw 20:25, 04 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:46, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wszystko w tych huskach na odwrot
calkiem inna pozycja i odczucia najlepiej sie przymierzyc i zobaczyc czy odopowiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 12:29, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem coś takiego dwa tygodnie w idealnym stanie i cieszę się, że to sprzedałem. Moto wysokie, szerokie przy chłodnicach, siedzenie tak wyprofilowane, że nie da się siadać "na wlewie" (zjeżdża się), brakuje szybszego biegu, dziwnie się odpala (kopniak wysunięty do przodu), niezbyt przyjazna charakterystyka silnika, ciężki.
Konstrukcyjnie jest to motocykl z lat '90.
Swoją sprzedałem za 8k, też 2010 r, ale bez kwitów.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:21, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, wielkie dzięki.
Takiej informacji potrzebowałem więc bastuje z tym modelem i szukam dalej czegoś, aczkolwiek za 8k bez kwitów chyba bym się przejechał zobaczyć je do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konstantyn
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:44, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
do tego. to "enduro" ma skrzynię biegów od crossu . i 5 biegow . masakra (
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 20:25, 04 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, ciśnienie związane z brakiem motocykla jest coraz większe, jeździć się chce i szuka się różnych nowych alternatyw, dlatego w oko tym razem wpadła mi husqvarna te 310 z 2012r.
Dokładnie ta:
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=5379236938 [/url]
Aukcja nr 5379236938
Ogladał może ktoś ją? Jakieś wskazówki informacje dotyczące jej lub tego modelu?
Cena atrakcyjna ale czy bez pułapki. Na pewno tłok do wymiany tzn manual z tego co widział mówi o wymianie przy jeździe enduro gdy wybije 80mth.
W internecie ogólnie o modelu mówią że zapiernicza i że konkurent dla ktm excf 350.
Słucham co wy powiecie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 21:55, 04 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
dzwoniłem do gościa i mówił że jest jakieś pęknięcie między karterami i sączy się olej, poza tym brak papierów do rejestracji i tłok do wymiany
mimo wszystko uważam że cena bardzo atrakcyjna jak za ten rocznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:29, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
To ja jestem tym właścicielem, nie wiem, czy tu jest jakaś przywitalnia, ale musiałem napisać. @KozioŁ PĘKNIĘCIE MIĘDZY KARTERAMI? Jakie pęknięcie? Nie wiem, czy naprawdę do mnie dzwoniłeś, ale jeśli tak to chyba się nie dogadaliśmy... Motocykl ma zdjętą przekładnię rozrusznika, dlatego teraz jest palony na kopnik. Ta przekładnia, z tego co wiem, to ich wada fabryczna i faktycznie kiedy pęka to wycieka olej, ale teraz nie ma mowy o żadnym wycieku. Jest to część zewnętrzna, która nie ma nic wspólnego z karterami, którą wymienia się 5 minut i trzeba do tego jedynie zdjąć wydech. W serwisie kosztuje 300 zł. Poza tym w motorze ślizga się sprzęgło i... tyle. Faktycznie motocykla nie da się zarejestrować, ale to jest 3 letni motocykl za 10000. Jakby był zarejestrowany, to kosztowałby o połowę więcej i sprzedałby się pewnie od razu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 8:50, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
faktycznie musieliśmy się nie zrozumieć zrozumiałem że pęknięcie jest w połówce a nie w przekładni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 19:17, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nie, nie i nie !! nie kupować żadnych Husqvarn 310, ja miałem TXC 310R 2013r, pierwsze co się zepsuło i tyczy się to wszystkich modeli tych nowszych - rozrusznik, zębatka zdawcza i wałek ślimakowy się wyrabiają,, rozrusznik przycina i zachowuje sie jakby był padnięty aku, Druga sprawa - u mnie zaczął świrować stator, po ostrym katowaniu w terenie kiedy na pełnych obrotach chodził wentylator nagminnie huska gasła po wysprzęgleniu ! Mało tego, w modelu 2013 i prawdopodobnie w tych 2012 będzie to samo bo silniki są te same tylko głowice w modelach 2013- "R" poddane zostały obróbce wykryto piękny feler, tutaj link do tematu forum ze zdjęciami - [link widoczny dla zalogowanych]
Rozmawiałem z przedstawicielem Beta na polskę o tym motorze i mówie że to są raczej nieudane sprzęty a akurat tego człowieka zdanie biorę pod uwagę bo wiem, że ma o tym pojęcie i o wszelkich technologiach stosowanych w motorkach tego typu. Ja nie twierdzę, że ta czy inna Huska się będzie tak psuć ale wiem, że dla modelu TXC 310R 2013 była ogłoszona akcja serwisowa na te części rozrusznika. Koledzy z forum cafehusky opisują jak działa gwarancja u Moto-mleczka i jacy są skorzy do pomocy... Fakt że części drogie nie były bo stator 380zł w ktmie taka cena to za korek do baku, komplet sprzęgła 360zł, części rozrusznika 500zł dostępne były za 2mies po tym jak do nich napisałem bo zwyczajnie zabrakło towaru po akcji serwisowej. Jeśli chodzi o samą jazdę to jeździło się dobrze poza tym, że biegi nie wskakiwały tak jakbym sobie to życzył, często na zawodach kiedy wrzucałem wyższy bieg był ułamek sek luz i dop po chwili zaskoczył, takie dingsy potrafią przy wielkim zmęczeniu zrzucić z motora kiedy myślisz że po dodaniu gazu jak zmienisz bieg to pojedzie szybciej... masakra, zawieszenie bdb bo Kayaba, do hamulców też nie było się czego przyczepić, waga odczuwalna niestety konkretnie... To tyle ode mnie. Jakbyś kupił to mam trochę części do Husqvarny z tych roczników
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 19:25, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konstantyn
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:50, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu wszystko po husqvarnam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 8:06, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Konkretna wypowiedź za co dziękuję.
Z tego co widzę jednak chyba nie ma co szukać alternatywy w tańszej husqvarnie tylko męczyć kasę na ktm )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 13:51, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
KTM niestety droższy i w zakupie i w eksploatacji, na Twoim miejscu szukałbym Bety RR 250 lub 300, zwykłą lub Racing, sam chciałem kupić, to są super udane motorki, jeździ ich coraz więcej, u nas jeździ 5szt, modele 2014, 2 racingi na zawiasie marzocchi, części dużo tańsze od KTM'a, dostępność bez problemów, świetna charakterystyka silnika i zawieszenia, najlepiej szukać na czechach np. tipmoto.cz, 2t dostaniesz już za ok 18-20tyś, czasem da się coś taniej wyskrobać z roczników 13-14. 4T są trochę ociężałe z tego co mi wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|