|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 9:20, 09 Paź 2013 Temat postu: uniwersalne moto |
|
|
siema
ostatnio sie zastanawialem na co mogl bym zamienic mojego 525, wiadomo zeby nie trzeba bylo tyle ladowac w remont, wiadomo lubie ta moc ale mniej te remonty myslalem o jakims lc4 ale tak sobie z wygladem, ostatnio o xtx660 ogolnie lubie po terenie i po drodze polatac, kiedys mialem pomysl zeby sobie kupic cos na droge a w lasy jakas full 250 2t (oczywiscie wtedy z nizszej polki), ostatnio z kolei myslalem na quadem ale drogie zeby byla jakas moc, ogolnie to co bym nie kupil to zaraz chce zmieniac, chyba nie moge znalesc swojego moto latalem juz tdr 125, wr400, zx6r i teraz 525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:13, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukiwania "ideal bike" - wieczny dylemat offroadowców i nie tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:34, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
690 ENDURO R wydaje się bardzo uniwersalny. Jeżdzi fajnie po asfalcie a w terenie tez potrafi to i owo (oczywiście w ograniczonym zakresie).
A jeśli coś tańszego to DR-Z, którego uniwersalność polega na tym, że zarówno na asfalcie jak i w terenie jeżdzi chu..wo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 10:43, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no ten 690 fajny fajny juz wczesniej go wychaczyl, moze kiedys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:09, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
tez kiedys myslałem nad 690 enduro fajne moto, nie chce mi sie szukać zna ktoś wage tego moto gotowego do jazdy w terenie ?
swoją drogą wg mnie to lc4 to takie uniwersalne moto, wsadzic zawias od EXC, lekko podkręcic ( przelot wydech, gaźnik keihin fcr troche odchudzic jak ma jakies stelaze itp itd) i dostajesz całkiem mocne moto, na przeloty po lasach itp idealny, spoko mozna wjechac na tor, moze nie bedziesz latał jak crossówką, ale da rade, no i po asfalcie, jeździ całkiem sensownie, przy tym jest dosyc tani w eksploatacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:26, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jakieś 30 kg cieższy od mojego EXC 450. Oczywiście nie ma co się czarować że pójdzie pełnym ogniem w terenie, bo i opony nie takie i rozkład masy nie do końca endurowy. Jednak do szutrowania i ganiania po polnych drogach jak znalazł. Dobry zawias, mocny silnik. Konkurencyjne XT660, czy inne TransAlp'y nie maja podejścia. Poza tym nie trzeba wymieniać oleju co 10 mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 11:29, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a co myslicie o dr 650se kiedys mi sie bardzo podobaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:37, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
cięzkie krowy :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:19, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Maiłem DR650RS. Nadaje się w teren podobnie jak AfricaTwin
A tak na poważnie to jest cholernie ciężki i nieporęczny. Waży, z tego co pamiętam 170kg, na sucho.
Można trochę go poużywać na asfalcie, ale przy 45KM szału nie robi...
Nieskończoną udręka jest nożne odpalanie tego kloca, gdyż, wbrew pozorom, duża część tych maszyn nie ma rozrusznika elektrycznego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 12:24, 09 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 12:52, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no ale SE jest nowsze i odchudzone i chyba wazy cos ponad 140
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:02, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak szczerze to ostatni uniwersalny motocykl jaki pamiętam to WSK 125
Motocykle, jako pojazdy wysoce wyspecjalizowane rzadko cechują się uniwersalnością, ale spektrum ich zastosowań zależy w głównej mierze od użytkownika.
Nie wyobrażam sobie jeżdżenie w terenie czymś innym niż hard-enduro, niemniej jednak widuje w terenie różne ciekawe wynalazki, które świadczą o tym, że jak się chce to się jeżdzi.
Ostatnio spotkałem CZ 350 z zawieszeniem przednim od WSK przerobione na MX.
Z drugiej strony mój kolega twierdzi że 990 Adventure to najlepszy pojazd terenowy, ale on przemierza dziesiątki kilometrów szutrówkami z kompletem bagaży i pasażerka na pokładzie.
Pytanie powinno wiec brzmieć: do czego ten uniwersalny motocykl ma służyć...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 13:08, 09 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 13:21, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
cos typu lc4 wytrzymaly silnik, i w teren i na droge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba2955
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:27, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
miałem lc4 i husaberga fe, jeździłem różnymi "uniwersalnymi" moto typu yamaha tt, tt-r, suzuki dr 350, dr 650 rse, 650 z 2009r po jakichś tjuningach i powiem, że lc4 najbardziej mi pasowało, najlepszy zawias z tych wszystkich bez wątpienia ( ok hus miał lepszy ale serwisowanie całego moto droższe bo dużo częstsze) i najwygodniejszy. chyba wrócę do lc4...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Śro 13:30, 09 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|