|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 12:08, 05 Lis 2014 Temat postu: Ustawienie zawieszenia w waszych katach! |
|
|
Witam
Podzielcie sie prosze setingiem w waszych amorach. Ostatnio dążę do ustawienia jak najlepszego zawieszenia w moim kacie. Dodam ze poruszam sie głównie po lesie od czasu do czasu żwirownia wiec zawieszenie na typowo szybkie przelotówki (korzenie drzew, lekkie pagórki) rzadko techniczne, wolne przejazdy.
Dzielcie sie swoimi ustawieniami pod taki własnie teren
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Śro 12:08, 05 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
kolego nie ma co opowiadać kto ile ma kliknięć. bo po 1 to ma sens jak masz dwie identyczne maszyny w identycznym stanie technicznym. wystarczy że ktos zaleje olej motul, a inny oryginalny WP i juz te same ustawienia to bedzie co innego. ty masz inaczej wybite spręzyny. moze inny olej. inaczej wsunięte lagi w półki, itp itd maaaase czynników.
po prostu - srubokręt w kieszen, przejedź sie, pokręć srubkami, i znowu przejedź sie, najlepiej pokręć o większa ilość obrotów żeby wiedziec co za co kazda regulacja odpowiada ( bo sucha teoria że to odbicie a tamto dobicie to tylko sucha teoria i w praktyce inaczej sie to odczuwa)
jedynie co to mozna podpowiedziec jak ustawic wpuszczenie lag w półki. jak mocno wpuscisz, to moto lepiej skreca, wiec i bardziej nerwowo sie prowadzi, częsciej łapie shimmy, i odwrotnie jak wypuscisz to lepiej sie zachwouje na szybkich odcinkach, gorzej przy szybkich zmianach kierunku. ja mam w połowie mniej wiecej to ustawione.
a reszta to jak mówiłem - kazdy musi sam obczaic co i jak. dodam jeszcze że nie każdemu wszystko pasuje, nawet mając motocykle o identycznych parametrach, i powiedzmy że kierowcy tam samo ważą itp, to mogą woleć inne ' doznania" od zawieszenia, jedni wolą bardziej miekkie, inni mocno utwardzone zawieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|