|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:52, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
fajnie prawisz ja do dzisiaj nie znalazlem tego balansu nigdzie, dziwne troche, na rowerze bez problemu , na moto no za cholere nie idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:40, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ja wyczaiłem to dosyc szybko na trialu ( polecam ;D ) tam punkt balansu łatwo wyczaic, i łatwo zauwazyć co się na niego składa. np jak staje na podnózkach na palcach ( nie mam kontroli hebla) ale swietnie czuje gume i pion i z moto moge robic duzo wiecej rzeczy juz na gumie np sterowac lewo prawo dociskajac podnózek ) z kolei na piętach/śródstopiu tak zeby kontrolowac hebel juz jest ciezej ale da sie wszystko wyczuć, to samo z regulacją kątów. w trialu nie robie 12stek, ale jak przyblize do kierownicy to koło jest dosyc wysoko - i jest punkt balansu. a moge sie tez odchylic mocno do tyłu, koło jest nizej uniesione - ale tez jest punkt balansu i moge jechac i jechać
spróbuj robic cos takiego własnie że stajesz z miejsca prawa noga podnózek + kontrola hebla. lewa z tyłu zostaje przy ziemi, tyłek na maxa na koncu kanapy. i podrywasz z miejsca z zerowej prędkosci koło w góre, i kontrolujesz sytuacje sprzegło - gaz - hamulec w razie co pozwoli to nieźle wyczuc ten własnie punkt - i jak wysoko ma byc moto,
bajer jest tez zeby dobrze wystartować moto w pion - jak dasz mu za duzo po garach to wstajesz na gume i masz 3/4 manetki a to troche błąd. w trialu jest słabe odbicie, w sensie katapulta troche sie robi - i jak dobrze wcisniesz przedni zawias, to przy odbiciu, wystarczy szarpnąc lekko moto, odchylic sie do tyłu i dosłownie dotknąć gazu i mozesz leżeć solidnie na plecach ;P w duzym moto to samo trzeba umiec robic - dobic zawias i jak wstaje to z nieduzym nakładem sił podnosic w pion. wtedy masz cały zapas gazu do wykorzystania na podtrzymanie prędkosci itp.
no i kontrola hebla to podstawa jak juz kilka razy wspominałem. na forum tez było pare tematów o tym i było pisane jak sie tego nauczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|