Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wheelie, w butach czy bez ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 20:52, 31 Lip 2016    Temat postu:

fajnie prawisz Smile ja do dzisiaj nie znalazlem tego balansu nigdzie, dziwne troche, na rowerze bez problemu , na moto no za cholere nie idzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:40, 31 Lip 2016    Temat postu:

ja wyczaiłem to dosyc szybko na trialu ( polecam ;D ) tam punkt balansu łatwo wyczaic, i łatwo zauwazyć co się na niego składa. np jak staje na podnózkach na palcach ( nie mam kontroli hebla) ale swietnie czuje gume i pion i z moto moge robic duzo wiecej rzeczy juz na gumie np sterowac lewo prawo dociskajac podnózek ) z kolei na piętach/śródstopiu tak zeby kontrolowac hebel juz jest ciezej ale da sie wszystko wyczuć, to samo z regulacją kątów. w trialu nie robie 12stek, ale jak przyblize do kierownicy to koło jest dosyc wysoko - i jest punkt balansu. a moge sie tez odchylic mocno do tyłu, koło jest nizej uniesione - ale tez jest punkt balansu i moge jechac i jechać

spróbuj robic cos takiego własnie że stajesz z miejsca prawa noga podnózek + kontrola hebla. lewa z tyłu zostaje przy ziemi, tyłek na maxa na koncu kanapy. i podrywasz z miejsca z zerowej prędkosci koło w góre, i kontrolujesz sytuacje sprzegło - gaz - hamulec w razie co pozwoli to nieźle wyczuc ten własnie punkt - i jak wysoko ma byc moto,

bajer jest tez zeby dobrze wystartować moto w pion - jak dasz mu za duzo po garach to wstajesz na gume i masz 3/4 manetki a to troche błąd. w trialu jest słabe odbicie, w sensie katapulta troche sie robi - i jak dobrze wcisniesz przedni zawias, to przy odbiciu, wystarczy szarpnąc lekko moto, odchylic sie do tyłu i dosłownie dotknąć gazu i mozesz leżeć solidnie na plecach ;P w duzym moto to samo trzeba umiec robic - dobic zawias i jak wstaje to z nieduzym nakładem sił podnosic w pion. wtedy masz cały zapas gazu do wykorzystania na podtrzymanie prędkosci itp.

no i kontrola hebla to podstawa jak juz kilka razy wspominałem. na forum tez było pare tematów o tym i było pisane jak sie tego nauczyc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin