Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

witam :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smok




Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:08, 16 Lut 2016    Temat postu: witam :)

witam pomarańczowych :D

nie widzę na Waszym forum "powitalni" tak więc witam się z Wami w dziale ogólnym :)

sam aktualnie upalam bumę f800gs, niestety jak zapewne się domyślacie to kowadło... właśnie dlatego mam do Was pytanie - czy LC2 ma dla mnie sens (ok. 100kg wagi, zależy mi na enduro ale lekkim i tanim) potrzebuję "leśny" sprzęt, na tor się zapędzać raczej nie będę, zależy mi na "uniwersalności" 125 - mam w planach posadzić też na niej babę (bez kwitów na moto) dlatego myślę o pojemności 125ccm

całkowicie odpadają 500-600ccm (mam prawie to samo f800gs) ważna masa, umiejętności takie se, nie mam dużego doświadczenia off, ale radzę sobie jakoś a moje kowadło waży grubo ponad 200kg...

Proszę o ew. sugestie i Wasze odczucia,

pozdrawiam,
Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:09, 16 Lut 2016    Temat postu:

nie no bmw 800tka a aoffroad to nic wspólnego nie ma ;P

125tka przy twojej masie moze nie iśc tak jak powinna ale do amatorskiego polatania wokół komina bedzie git. lepiej lc2 niz EXC bo ma lc2 pewnie wiecej momentu z dołu dostepnego wiec żwawo ruszy i tak. koszta eksploatacji w porównaniu do wyczynówki bedą smieszne. silnik tam jest jak w yamaszce DT 125, tylko ma pare kosmetycznych zmian.

mysle że opcja dla Ciebie i dla "baby" do nauki spoko.

a jak nie spoko to za bardzo wyboru nie ma. 250 w 2T mówie o takich typu crm honda juz potrafi zaskoczyc do nauki kiepsko. moze dla ciebie troche lepiej by była. ktm nic takiego nie ma. najmniejszy to lc4 400 w 4T - taki z kosztami do zniesienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bron




Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:47, 24 Lut 2016    Temat postu:

Również witam. Jeżdżę KTM SX 250 i dlatego postawiłem się zarejestrować na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 23:46, 24 Lut 2016    Temat postu:

witamy na forum!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 23:57, 24 Lut 2016    Temat postu:

Cześć. Swego czasu uje zdałem klr 250,i jak na początki enduro było to fajne moto, potem uznałem ze lepszym wyborem byłoby jednak suzuki dr 350. Jednak dla kobiety może być ciężkie ale dużo pozytywnych opinii słyszałem o Kawasaki klx 250. Polecane jako tania alternatywa i dobry wstęp do hard enduro. W terenie o klasę lepsza od mojej klr. I skoro klr uciągnela moja wagę to i z tobą da rade klx. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 0:31, 25 Lut 2016    Temat postu:

witajcie,

myślę jednak o lc2 - tak jak pisałem ma to być 125ccm (baba nie ma kwitów) a dla mnie do zabawy te 30 kucy powinno styknąć Very Happy

na marginesie, o ile da się to obniżyć???

pzdr.
smok
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:38, 25 Lut 2016    Temat postu:

ile chcesz ;D zalezy jakim nakładem finansowym chcesz dysponować na to ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 9:41, 25 Lut 2016    Temat postu:

Powiem szczerze ze przy twojej wadze i po przesiadce z GSa bedziesz bardzo mocno zawiedziony na 125 Na twoim miejacu powaznie rozwazyl bym opcje kupna dwoch motocykli zamiast jednej sety

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lionix dnia Czw 9:42, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 9:58, 25 Lut 2016    Temat postu:

Jezeli dużo ważysz to zasięg takiej sety będzie na prawdę mały..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 11:57, 25 Lut 2016    Temat postu:

nie ma złotego środka. albo ty albo kobieta. glownie mi chodzi wod względem prawa jazdy. podejrzewam ze większość uzytkownikow forum tez go nie ma Smile no chyba ze chodzi o pyrkanie po leśnych drogach no to faktycznie prawko sie przyda i wtedy 2 moto. nie wiem jak lc2 ale klr po calym remoncie w trudnym terenie i tak sie pode mna grzala mimo ze to 4 suw wiec pewnie lepszy moment miala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:05, 25 Lut 2016    Temat postu:

lc2 całkiem zwawo jeździ, jak amatorskie pyrkanie - to moze nawet lepiej lc2 ciagnie niz EXC - chodzi o oddanie mocy, exc 125 żeby jechała jak trzeba to trzeba kręcic na odcinie i wtedy sie toczy ;D lc2 z dołu całkiem żwawo ciągnie - i realnie moze byc szybsza przy amatorce, - a zuwazyłem to jak kolezanka kupowała moto, oglądalismy lc2jke i EXC ( lc2 akurat trafiło sie ostre padło, exc nie lepsze ale w lepszej kasie Very Happy ) i kolezanka mówiła że duzo lepiej dla niej lc2 jechało Very Happy - wiec też nawet jak cięzszy kierownik, to łatwiej jest ruszyc motocyklowi jak lc2 z duzym momentem z dołu niz exckiem który zeby dobrze ruszył trzeba wbic na obroty i strzelic z klamy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin