|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 19:01, 30 Lis 2016 Temat postu: Wtrysk w 2T KTM |
|
|
Witajcie, znalazłem takie foto z tegorocznego Megawatta w sieci, przyjrzyjcie się na miejsce gdzie występuje gaźnik
Czy to wtrsyk w 2T ?? Wtryski w 2t to żadne nowość ale w Motocyklach Enduro to byłby kamień milowy. Czy to są jakieś testy Ktma czy może własna przeróbka ??
Jakie są wasze zdania na temat wtrysku w 2T. Normy emisji spalin się zaostrzają, przez to przestano produkować setki w enduro. To również może się tyczyć dużych dwusuwów. Temat na pewno jest już poruszony w stajni KTM'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:29, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
to lars enockl
jako pierwszy testowal 300 w nowej budzie wiec pewno teraz wtrysk
pewno niedlugo wprowadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:32, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
juz od jakiegoś czasu Lars Enockl testuje 2t na wtrysku, tutaj jest więcej:
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest cie4kawe:
“The two-stroke EFI bikes we’re running in the R&D department now are surprising a lot of people," contiuned Sauer. "The bikes run well - they’re always clean, they don’t hesitate, you don’t need to worry about jetting. You don’t even have to turn on the choke when the bike is cold in the morning.
“If I jumped on one of our bikes not knowing if it had a carburettor or was fuel injected I wouldn’t be able to tell the difference when riding. Where a carburettor bike can load up on a long downhill, an EFI bike is always crisp and clean running.”
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:59, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Za kilka miesięcy 2T 250 i 300 w sprzedaży już na wtrysku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszrr
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:14, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Prezentacja w maju.Ciekawe bo na Stany wtrysk będzie tylko do XC-W 250.
To czyli 300 dalej na gaźniku .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:18, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wtrysk będzie dostępny w KTM 250 EXC TPI i KTM 300 EXC TPI w Europie - See more at: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Pią 8:25, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
lukaszrr napisał: | Prezentacja w maju.Ciekawe bo na Stany wtrysk będzie tylko do XC-W 250.
To czyli 300 dalej na gaźniku .
[link widoczny dla zalogowanych] |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
L00rD
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Nie 9:07, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ktoś planuje zamianę na wtrysk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi po głowie zmiana EXC 450 2004 na EXC 250 2T 2018. Myślę, że różnica pomiędzy tymi dwoma sprzętami będzie porażająca. Ale co wyjdzie z planów to się jeszcze okaże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:53, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ewertas napisał: | Mi chodzi po głowie zmiana EXC 450 2004 na EXC 250 2T 2018. Myślę, że różnica pomiędzy tymi dwoma sprzętami będzie porażająca. Ale co wyjdzie z planów to się jeszcze okaże |
nie ujmując nic starym rfsom ale to jakbys sie przesiadł z malucha na M-B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 16:06, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pracownicy chyba mieli prikaz, żeby nic nie mówić o tym wtrysku. Jak pytałem na stoisku KTM-a podczas ostatnich targów w Ostródzie, to twierdzili że zawodnicy testują od dawna, ale do sprzedaży dla klientów to jeszcze długa droga. Tak czy siak, to zajebisty krok, ciekawi mnie o ile spadnie spalanie.
Przymierzałem się do nowej 350 i sorry, ale nic nie pokona postępu. Choć nie miałem okazji się przejechać to czuć było, że to rowerek w porównaniu do sprzętów sprzed 10 lat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuhacz dnia Nie 16:06, 19 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:10, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W pl dealerzy poki co praktyczmie zadnych info o wtrysku nie maja trzeba czekac az pojda zamowienia nowych modeli a to juz nie tak dlugo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 17:25, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
I trzeba pamiętać żeby nie kupować pierwszego rocznika - pewnie wyjdą choroby wieku dziecięcego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:38, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | I trzeba pamiętać żeby nie kupować pierwszego rocznika - pewnie wyjdą choroby wieku dziecięcego |
u mnie 1000kmów pękło bez problemu (no może poza wymianą napinacza na dirttricksa bo po glebie albo po cofnięciu moto na biegu potrafił zacykać),
tak że nie jest tak źle z tymi pierwszymi wypustami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:04, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
u mnie również żadnych problemów, wręcz jestem nowym modelem zachwycony, jedyna wtopa to sugerowane nastawy gaźnika ale dla mnie to nie problem, za wtryskiem nie tęsknie a mój na gaźniku pali niewiele pod warunkiem, że się mało wywracam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|