|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:38, 21 Lis 2014 Temat postu: Wymiana korby |
|
|
Witam panowie mam takie pytanko. Jade jutro oglądać moto 4t i tu jest pytanie sprzedający twierdzi, że korba wymieniona 4h temu bez tłoka. Zapytałem dlaczego twierdzi że wyszło to z godzin. No ale to nie jest tak że np 2tłoki i korba idzie ? Rozpoławiać silnik i dawac uszczelki specjalnie jak tłok niby 45h temu robiony. Troche dla mnie dziwne.NIby częsci do wglądu ma ale takie częsci to i ja mogę załatwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:44, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Z reguły się to robi razem żeby zaoszczędzić czas i pieniądze. Tutaj mogło być tak że założył rzeczywiście nowy tłok na słabą korbę. Pojawiła się większa kompresja, i ten słaby korbowód bardzo szybko się zużył, pojawił się luz, zaczął stukać i go wymienili. A tłoka że nowy nie ruszali.
Nie ma reguły kiedy wymieniasz korbę. Reguła co dwa tłoki ma się nijak do rzeczywistości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:50, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ja nie wiem skad to sie wzieło ze korba co dwa tłoki musi byc wymieniona...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:22, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bo mniej wiecej tyle wytrzymuje ale reguły nie ma. dla przykładu ja miałem 1 tłok mase mth nabite jakies 400-450 załozyłem nowy tłok, korba nie miała luzów, i po 80 mth padła korba. wiec jakies 500 mth korba, gdyby wymieniac tłok co 250 mth czyli tak w sumie realnie, to akurat mniej wiecej korba na 2 tłoczki. ale jak ktoś katuje korbe, np gania na niskich obrotach a wysokich biegach, nie dogrzewa sprzetu itpt itd to moze wymienic równie dobrze tłok z korbą na raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 23:37, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
@henio
nic dodac nic ująć
u mnie korba szła razem z tłokiem na 120, póżniej tłok na 200, i korba + tłok na 320 (chociaż żadnego luzu nie było) czyli też 2tłoki x 1 korba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:38, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o moto 250 w 4t mx a nie enduro. A Ty Henio na czym latasz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:52, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
exc 525..
dodam że w sumie potem załozyłem nową korbe i nowy tłok, po 80 mth poszedł tłok, wsadziłem nowy oryginalny nie pamietam ile juz wylatane ale z 200 bedzie i teraz tez juz korbe zmieniam.
ale z roku na rok ostrzej ganiam wiec to tez ma znaczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 13:54, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Henio to twój sprzęt pewnie z 1000 mth ma łącznie Nicasil kładłeś nowy, zawory masz oryginały czy te kibblewhite?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:45, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
oryginalne, doloty juz 2 X zmieniane, wydechy raz, cylinder nowy, przebieg spory ale jeździ jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 0:50, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
a jaka oliwą zalewasz? I co ile zmieniasz średnio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|