|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 16:33, 31 Sie 2013 Temat postu: Zacienicie się gazu przy 80 km/h skutki |
|
|
Dzisiaj rano,zdarzył mi się nieprzyjemny wypadek na moim exc 200.
Jadać na 4 biegu,zaciął się gaz motocykl,bardzo szybką podniósł się a ja wylądowałem na twarzy lecąc ok 10-15m po kamieniach.Efekt zniszczony motocykl,złamany nadgarstek,stłuczone kolano i mnóstwo siniaków i obdarć.
Oczywiście jechałem w całym osprzęcie kask,zbroja,ochraniacze kolan.
Tutaj mam pytanie co mogło być przyczyną takie zacięcia gazu?Nie mogłem zgasić motocykla po wypadku,bo chodził na pełnych obrotach.
Powiecie,że mogłem zatrzymać się sprzęgłem,ale nie było szans ani czasu,gdyby się to przytrafiło w lesie,już pewnie nie pisałbym tu..
Zamieszczam kilka zdjęć,czy to da się naprawić w ogóle:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Sob 16:56, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:46, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze, że żyjesz.
Jeżeli gaz się zaciął to gdzieś się zaciął gaz.
Może na rollgazie.
Może pancerz zawadził o mocowanie kierownicy i się napiął.
Może linka gazu w pancerzu się zablokowała.
Może coś w gaźniku - sprężyna, przepustnica, iglica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 17:00, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kiedyś,też mi się to przytrafiło,ale jechałem powoli i po łące,więc zdążyłem nacisnąć sprzęgło.
Byłem w szoku ile można lecieć po takiej wywrotce,jednym słowem masakra :/
Zawsze,ubierajcie cały osprzęt,nawet jak to jest 100 m przejażdżka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:47, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
hooly shit!
dobrze że jesteś w miarę cały, sprzęt też do odratowania,
kiedy ostatnio patrzyłeś/smarowałeś rolgaz/linki? nie czułeś jakiegoś przycierania?
zawsze raz-dwa razy w seznie trzeba przesmarowac system zeby takich niespodziewanek nie było,
kuruj się , niech Ci tylko ten nadgarstek dobrze poskładają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 18:04, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Na razie,nie będę robił z motocyklem,może za kilka miesięcy jak się wyleczę .Nie smarowałem,moto kupiłem niedawno 2 tygodnie temu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 19:15, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
To długo nie polatałeś ';/
Dobrze że zyjesz.
to jest hardenduro, poskłada się i w 2t trzeba pamietać o smarowaniu linek. W 4t masz dwie linki jedna otwierająca druga zamykająca przepustnicę więc ryzyko troszkę mniejsze zaciecia się.
ogólnie kumpel miał exc 250cc i kiedyś też było ostro jak na piachu mu się gaz zaciął..
Tymczasem lecz nadgarstek i wracaj do zdrowia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:04, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Współczuje ,niedawno piszesz o odnawianiu moto i wgl a tu takie coś ;/ Zdrowiej !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 20:48, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuje,myślę,że jak wszystko pójdzie pomyśli to na wiosnę wsiadam z powrotem na moto ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:56, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jestem z tb ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:23, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To chyba przypadłość 2t, tez miałem tak kiedyś w rm250 to skończyło sie tylko na stłuczonej nodze a kumplowi zblokował sie gaz w cr 250, całe szczęście ze skutecznie zatrzymały go krzaki i poza połamanym błotnikiem nic sie nie stało.
najlepsze jest to ze najczesciej dowiadujesz sie o tym ze gaz sie zacioł własnie wtedy kiedy musisz go odpuscic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 9:55, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A co z penkniętym stelażem czy alumimium da sie zespawać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 10:59, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Aluminium bez problemu tigiem się spawa, migiem też da radę, ale chyba w tym przypadku bardziej opłaci się kupić używkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 11:25, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Kurcze dzisiaj czuje się jak mumia nawet kark boli /:
Kask po takiej wywrotce,raczej do wyrzucenia?Chodź nie widzę,żeby pękł.
Tłumik raczej też nie do odratowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 11:30, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tłumik to chyba końcówka pogieta a tak, więc może coś z używek byś dorwał.
Co do kasku, to może lepiej nowy zakupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 11:34, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Hehe,chyba muszę i tak cały komplet kupić po tej 'glebie' strój wygląda jak strach na wróble ;]
Myślicie,że spasuje stelaż od exc 520 z tych samych lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
I który tłumik lepszy?:
FMF: [link widoczny dla zalogowanych]
KTM: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Nie 11:51, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|