|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:48, 28 Lis 2016 Temat postu: zalewanie malej pojemnosc |
|
|
dla czego jak setki postoja chwile na wolnych obrotach nawet te nowe sztuki to po dodaniu gazu jest bubu przepali i dopiero si wkrece jak sie jedzie delikatni i nagle np podjazd to teoche lipa
co na to ma wplyw ze tak jest
jak to rozwiazac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:10, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
zmniejszyc dawle paliwa na wolnych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:09, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Albo bogato w olej.
125 potrzebują najwięcej oleju w mieszance który ładnie się spala na wysokich obrotach.
Na niskich niestety może zamulać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:43, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
mniejsza dysza wolnych obrotow wyrownanie tloka do krawedzi cylindra prawidlowy squish poprawienie cylindra i dalej to samo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:34, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ile lejesz oleju do paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:25, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A skąd myślicie bierze się moc małych pojemności? One są ustawione pod jazdę na najwyższych obrotach... podczas pyrkania na postoju je zalewa poprostu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 21:35, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, jak się popatrzy na sport to małe 2t przeważnie są robione tak, że ich moc jest oddawana tylko we wąskim zakresie obrotów (karding itp) ale jest ogromna w przeliczeniu na litr pojemności. Wg mnie najlepszym wykorzystaniem 2t są silniki stosowane we... skuterach (nie mówię tu o jakiś chinolach).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:42, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
no pewnie taki to ma urok
ale przynajmniej jest dopracowany teraz bajk
mieszanka 1:50
ale zmieniam na 1:40 zeby lepiej uszczelnic pierscienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:18, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | prawidlowy squish | 125? planowałeś głowice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:19, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 14:14, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Masz drożna wężyki z przelewu?
W domu mam 125 i 150, obie są na dyszach takie jak przewiduje producent z czego 150 ma je jeszcze oryginalne (przebieg miedzy 300 a 400 godzin wiec teoretycznie mieszanka powinna być bogatsza). Mimo tego, że 125 ma u mnie dużo mniejszy przebieg to przeważnie jest bardziej przylany niż 150 (widać to też po tym co jest w dyfuzorze i tłumiku). Wydaje mi się że dużo zależy od konkretnego silnika.
Planowałeś w tym silniku głowice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|