Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zalewanie malej pojemnosc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:48, 28 Lis 2016    Temat postu: zalewanie malej pojemnosc

dla czego jak setki postoja chwile na wolnych obrotach nawet te nowe sztuki to po dodaniu gazu jest bubu przepali i dopiero si wkrece jak sie jedzie delikatni i nagle np podjazd to teoche lipa
co na to ma wplyw ze tak jest
jak to rozwiazac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:10, 28 Lis 2016    Temat postu:

zmniejszyc dawle paliwa na wolnych obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:09, 29 Lis 2016    Temat postu:

Albo bogato w olej.
125 potrzebują najwięcej oleju w mieszance który ładnie się spala na wysokich obrotach.
Na niskich niestety może zamulać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:43, 09 Gru 2016    Temat postu:

mniejsza dysza wolnych obrotow wyrownanie tloka do krawedzi cylindra prawidlowy squish poprawienie cylindra i dalej to samo....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 20:34, 09 Gru 2016    Temat postu:

ile lejesz oleju do paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:25, 09 Gru 2016    Temat postu:

A skąd myślicie bierze się moc małych pojemności? One są ustawione pod jazdę na najwyższych obrotach... podczas pyrkania na postoju je zalewa poprostu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 21:35, 09 Gru 2016    Temat postu:

Dokładnie, jak się popatrzy na sport to małe 2t przeważnie są robione tak, że ich moc jest oddawana tylko we wąskim zakresie obrotów (karding itp) ale jest ogromna w przeliczeniu na litr pojemności. Wg mnie najlepszym wykorzystaniem 2t są silniki stosowane we... skuterach (nie mówię tu o jakiś chinolach).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:42, 09 Gru 2016    Temat postu:

no pewnie taki to ma urok
ale przynajmniej jest dopracowany teraz bajk
mieszanka 1:50
ale zmieniam na 1:40 zeby lepiej uszczelnic pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:18, 09 Gru 2016    Temat postu:

barek253 napisał:
prawidlowy squish
125? planowałeś głowice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:19, 10 Gru 2016    Temat postu:

150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 14:14, 10 Gru 2016    Temat postu:

Masz drożna wężyki z przelewu?
W domu mam 125 i 150, obie są na dyszach takie jak przewiduje producent z czego 150 ma je jeszcze oryginalne (przebieg miedzy 300 a 400 godzin wiec teoretycznie mieszanka powinna być bogatsza). Mimo tego, że 125 ma u mnie dużo mniejszy przebieg to przeważnie jest bardziej przylany niż 150 (widać to też po tym co jest w dyfuzorze i tłumiku). Wydaje mi się że dużo zależy od konkretnego silnika.

Planowałeś w tym silniku głowice?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin