Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawias '07

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 15:21, 08 Paź 2016    Temat postu: Zawias '07

Tak jak w temacie zawias z 250excf 2007. Chciałbym pojeździć w przyszłym roku po zawodach i tu rodzi się myśl żeby posłać zawias do tuningu. Tylko czy z wyżej wymienionego zawiasu można coś wykrzesać i czy warto? Może ktoś tuningował ten zawias i wypowie sie co i jak? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:37, 08 Paź 2016    Temat postu:

Zależy jakie masz wymagania co do zawiasu. Napewno po serwisie i settingu bedzie pracował dużo lepiej. NAjlepszą opcją jest sprzedać ten i kupić dwukomorówkę np. z SX-a lub Husaberga. To zawieszenie ma bardzo duży potencjał i nawet nie tuningowane pracuję rewelacyjnie. Pozatym jest dość tanie w zakupie w porównaniu do tuningowych zawiasów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 15:47, 08 Paź 2016    Temat postu:

Jezdziłem troche na 350 2015 i na fabrycznym ustawieniu ten motor szedl prawie idealnie, chcialbym cos takiego w swoim. Jestem zupelnie zielony w kwestii zawieszenia. Takze prosze o rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:51, 08 Paź 2016    Temat postu:

Zawias z exc 2015 to ewolucja twojego zawieszenia. Myślę że serwis i setting twojego zbliży jego charakterystykę do nowszych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:21, 08 Paź 2016    Temat postu:

Kup sobie dwukomorówkę WP 4860 MXMA CC jest to jeden z najlepszych zawiasów dla amatora. Dostęp części tuningowych jest dużo i dużo poradników po internecie jak go samemu zmodyfikować pod swoją jazdę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 19:25, 08 Paź 2016    Temat postu: 2cs

apropo 2cs, macie jakieś linki z modami lag, chce w swoim husabergu zmiękczyć trochę przód a w dwukomorowych nie grzebałem nigdy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:53, 08 Paź 2016    Temat postu:

bmxre Trzeba zrobić setting ale przed tym pierwszym krokiem trzeba wymienić sprężynę pod swoją wagę i sprawdzić czy poprawi się praca amortyzatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 20:16, 08 Paź 2016    Temat postu: 2cs

o sprężynach to wiem, ale chodzi mi o te blaszki do settingu, co nimi się reguluje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:42, 08 Paź 2016    Temat postu:

charakterystyke - to jak tłumi, np zawias moze byc miekki po wybojach, ale w dolnym zakresie skoku moze miec duze tłumienie, albo odwrotnie, moze miec sztywną góre ( pierwsze cm skoku ) a potem w połowie zakresu staje sie bardziej "elastyczny gumowaty i lepiej wybiera" reguluje sie generalnie prędkosc, i siłe dobicia i odbicia - oczywiscie od hydraulicznej strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Sob 23:53, 08 Paź 2016    Temat postu:

Podziwiam tych co robią zawieszenia. To tysiące możliwości kombinacji, każdy element jest powiązany z innym elementem. Dlatego chciałbym pojąć chociaż trochę zasadę działania pracy amortyzatora przedniego i tylnego. Te wszystkie pokrętła, regulacje, sprężyny, blaszki, wysokości oleju. Wiadomo nie wszystko na raz, ale taki ogólny zarys tego wszystkiego. To jest sztuka robić porządnie zawieszsnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:26, 09 Paź 2016    Temat postu:

własnie o to chodzi że nie do konca.. srubki to prosta sprawa - masz rurke powiedzmy, olej idzie przez rurke i nagle masz zaworek iglicowy jakby - regulacje, jak wkręcasz to zmniejszasz przepływ, wykręcasz zwiększasz, a ten olej który sie nie da przecisnąć miedzy rurką a zaworkiem trafia na pakiet blaszek - setting. i jest stos blaszek na powrót i stos blaszek na dobicie. też rozmiar blaszek idzie zwykle w podobnych kolejnosciach - szybko / wolno oddzielone czymś. schemat sie powtarza. a firmy tuningowe mają juz rozpiski co i jak mniej wiecej plus troche doswiadczenia. dlatego wazny jest opis tego co sie chce zmienic w zawieszeniu, jak komus np dobija, no to sie dorzuca blaszki duze do dobicia - i juz ciezej dobić. wszystko doswiadczalnie, zawodnik i tak reguluje sobie to po kilka razy.

dodam że duuuuzym "sukcesem" tuningu jest odpowiedni serwis, leją dobre oleje, nowe napewki, dobre uszczelniacze i samo to bez zmiany settingu czy spręzyn sprawia że zawias pracuje duzo lepiej niz było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin