|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WieRcik
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:20, 25 Sty 2015 Temat postu: Zawiecha KTM K2MX88 |
|
|
Witam Szanowne Grono miłośników wszelkiej maści pojazdów , jestem w potrzebie i w związku z tym zwracam się do użytkowników KTMów otóż pytanie do znawców tematu chciałbym zaadoptować taki zestaw KTM K2MX88 do Tigera 885 T400 , waga moto 210kg na sucho , ja 100kg , zestaw miał by być do latania po szutrach , warto zawracać sobie tym głowę czy lepiej zregenerować oryginalny zawias z sprężynami progresywnymi , ewentualnie czym je zastąpić , odpaliłem szukajkę ale nic nie wymuliła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:16, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
z jakiego ktm-a jest to zawieszenie?
coś czuje że z jakiegoś zabytku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 21:17, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:12, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
LC4 miało taki zawias.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Nie 23:21, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:19, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
z początku lat 90
zawias zabytek i nic po nim
tym bardziej pod moto 250kg + 100kg zawodnik to ładny tuning by musiał przejść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 23:22, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:22, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Poza tym Tiger chyba średnio się nadaje do zapierniczania po szutrach.
Trzeba go zamienić na 990
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WieRcik
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 2:13, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
I to jest czysto zwięźle i na temat , dziękuję bardzo , a co do zmiany KNKS zamienisz Pomarańczę na Triumpha? Pewnie nie , to jest stara poczciwa konstrukcja debilo odporna , coś dla mnie , za cienki zawodnik jestem żeby porwać się na Pomarańczę , poza tym to jest MIŁOŚĆ , odgłosy jakie z siebie wydaje to tak jakby dwa szkielety bzykały się blaszanej beczce , bezcenne , poza tym tych sprzęt nieznany i bardzo nie doceniany jest ich może 10 u nas , za to za wielką kałużą poganiają je strasznie i bez litości przebiegi po 180k mil są praktycznie standartem , a spalanie na poziomie 5-6l przy 86 koniach i takiej masie , o cenie zakupu nawet nie wspominam bo tyle to kosztuje przednie koło od KTMa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|