|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DolnyEXC
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:40, 22 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
A po co ściągać głowice? Póki szczelna to niech siedzi na swoim miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:01, 22 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
donPedro napisał: | plyn zaczal sie saczyc miedzy cylindrem, a glowica po ostrzejszej jezdzie. Moje obawy sie potwierdzily i po rozebraniu widze ze gwint do naprawy. |
No chyba nie jest do końca wszystko szczelne z tego co kolega pisze
A co do wstawiania sprężynek w miejsca często używane to jakieś półtora roku temu osobiście wsadziłem to w gwint od śruby jednego z filtrów oleju w exc i po wielu wymianach dalej trzyma bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:34, 23 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
wszystko możliwe mogłem też za kupić jakieś podróby z alegrosza albo miałem po prostu pecha i się z raziłem do tej opcji po wyciąganiu resztek tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:10, 24 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
raion80 napisał: | z własnego doświadczenia powiem że te sprężynki naprawcze nie nadają się do gwintów gdzie często się rozkręca bo się te gwinty sypią taka uwaga najlepiej zrobić tulejkę jeśli jest tyle miejsca zrobić nowy gwint na tulejkę wkleić na super mocny klej do gwintów i masz spokój na dłuższy czas |
kolego, własnie producenci czesto stosuja sprezynki w miejscach gdzie przewidziane jest czeste odkrecanie połaczn w korpusach aluminiowych. Najczesciej spotyka sie je wautach, miedzy innymi w miskach olejowych czy aluminiowych fragmentach nadwozia do których montuje sie zawieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:09, 25 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
być może jest tak jak napisałeś osobiście nie spotkałem się w samochodzie z sprężynkami może się nie przyglądałem a tulejki w topione stalowe w aluminium widziałem a trochę rozbitków zagranicy rozebrałem i to nie stare samochody
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Nie 10:28, 25 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|