Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zestaw naprawczy tylnej pompy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ufoook




Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:06, 24 Mar 2017    Temat postu: Zestaw naprawczy tylnej pompy

Hej, macie jakieś opinie na temat np. takiego zestawu naprawczego? Moja pompa tył w exc200 2007r. nie pompuje wcale płynu. Taki zestaw powinien pomóc? Jak z jakością tego, bo słyszałem,ze takie zestawy nie zawsze są takie jak powinny. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 17:50, 24 Mar 2017    Temat postu:

Jeżeli nie masz wytartego tyłoczka to sama uszczelka tłoczka koło 20 zł w aso.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 17:51, 24 Mar 2017    Temat postu:

Ja miałem All Balls i może z rok wytrzymał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ufoook




Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:19, 26 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Jeżeli nie masz wytartego tyłoczka to sama uszczelka tłoczka koło 20 zł w aso.

Powinno pomoc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 19:41, 26 Mar 2017    Temat postu:

Nie wiem co u Ciebie jest uszkodzone więc Ci nie odpowiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 20:13, 26 Mar 2017    Temat postu:

Najczęściej pada gumka/oringi tego tłoczka. Można kupić osobno. W dwóch znanych mi przypadkach pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:47, 26 Mar 2017    Temat postu:

najczęsciej to chyba pada korpus. on jest chyba czyms kiepskim pokryty, bo raczej goły to nie jest.

jak sie wytrze to juz kicha

nie wiem czemu ale mimo gumki, te hamulce potrafią zasysac duze ilosci syfu - w niejednym moto widziałem tam po prostu muł. i wnętrze zacisku pokryte ciemną mazią. nawet w miare swiezych moto - a czasami w necie mozna spotkać otwierane hamulce w szosówkach po 30 latach Very Happy i poza zółtym płynem nie widać tragedii.

wiec w przypadku ktmów warto czesto ten płyn przepompować zeby tłoczki chodziły na jak najczystszym płynie. zawodnicy z tego co mi kilku mówiło zmieniają płyn wraz z olejem praktycznie Very Happy czyli jakies 10 godzin Razz ja zmieniałem kilka razy do roku, i płyn był czysty. wiec chyba warto sie czasem pobawic i przepompować troche płynu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ufoook




Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:15, 28 Mar 2017    Temat postu:

w schemacie pompy nie widzę osobno dostępnych oringów. Zadzwonić po prostu do nich?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 18:20, 28 Mar 2017    Temat postu:

Tak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin