|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 23:53, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
te stare yamahy wr400 -426 to zbyt udane nie były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 23:54, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | te stare yamahy wr400 -426 to zbyt udane nie były |
Ok, więc wciąż czekam na jakieś propozycje, bo póki co to tylko EXC 400 ze sprzętów za które ew. dostanę 300 zł mandatu jeśli dadzą radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 0:02, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tutaj za bardzo nie ma na co czekać
najlepsze ktm - yamaha. z tym że stare yamahy bywały sypliwe, te po 2003 roku były juz spoko. nie ma wyboru. honda oferuje CRFX która nie bardzo ma wspólnego z typowym enduro, kawasaki i suzuki praktycznie nie ma nic ( sątam jakies serie ale nie na nasz rynek wiec jak trafisz jakas sztuke to cudem ) husabergi i husqvarny z tamtych lat to zabójstwo dla portfela i nerwów. DRZta wspomniana to opcja dobra ale bardziej amatorska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zolwiks
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: Śro 0:02, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie Piotrek, WR400 nie. Weź sobie exc 125, jak trafisz to CRkę 125 z homo. I może rzeczywiście tą huske.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Śro 0:40, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kumpel ma rok czasu huskę wre 125 jakoś z 2005 roku i na razie żadnych poważnych problemów nie było. Cewka mu się przepaliła ale nie było problemu żeby dostać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 6:13, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Zapek napisał: |
DRZ 400 (S , E , Y ).
|
S to się nadaje dla rybaków, na E i Y można już pośmigać. |
Jeśli już to dla wędkarzy
Wersja Y najlżejsza ale brak guzika potrafi dać w dupsko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 8:58, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ja latałem najdłużej bo 3sezony na jednym mopliku YZ426F 01r, mój odpalał nadzwyczaj dobrze i za każdym razem jak tylko otwierałem kopkę ale słyszałem, że te lata to Yamahy nie bardzo dlatego poleciłbym Ci tak samo EXC 400 ewentualnie bete bo to to samo hehehe
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Śro 8:59, 04 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 9:19, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | ja latałem najdłużej bo 3sezony na jednym mopliku YZ426F 01r, mój odpalał nadzwyczaj dobrze i za każdym razem jak tylko otwierałem kopkę ale słyszałem, że te lata to Yamahy nie bardzo dlatego poleciłbym Ci tak samo EXC 400 ewentualnie bete bo to to samo hehehe
[link widoczny dla zalogowanych] |
znasz tą Betę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Śro 9:42, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Z tym że to już przekracza trochę budżet, coś max do 9 tyś %)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 9:54, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kozioł - nie znam
m4ayhem - to jest do 9, bo za 9 spokojnie ją wyrwiesz, podobno każda cena jest do negocjacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 11:00, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem kto jak liczy mth ale ja od zeszłego roku swoją Betą zrobiłem około 80mth a mało jeździłem.
Poza tym cena jest dobra za ten motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Czw 0:04, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Zapek napisał: | Nie wiem kto jak liczy mth ale ja od zeszłego roku swoją Betą zrobiłem około 80mth a mało jeździłem.
Poza tym cena jest dobra za ten motocykl. |
Przede mną w przyszłym roku stoi wizja przeprowadzki do centrum warszawy, więc nie wiem jak będzie z jazdą. Dlatego w środku przyszłego sezonu chcę sprzedać EXE i kupić brudasa, żeby się nalatać póki jest możliwość (5h w tygodniu) Choć niespecjalnie wiem ile to mth
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Czw 0:04, 05 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Czw 10:02, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
[quote="henio12323"]. honda oferuje CRFX która nie bardzo ma wspólnego z typowym enduro
Czemu ma mało wspólnego? Wegług mnie to bardzo fajny i trwały motocykl. Do enduro nadaje się świetnie. Miałem okazje pośmigac i mimo niedużej mocy super to jeździ (zreszta filmiki z Krzeszowic w których 250X wymiata mówią za siebie) Przy odrobinie szczęścia za ok 9 koła można wyrwać zadbaną sztuke z papierem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:44, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
honda crfx jest bardziej wyzyłowana jak np. ktm z silnikiem rfs, dlatego te hondy w wersji enduro sa mniej popularne od ktmów z tych lat. Z czesciami uzywanymi tez moze byc problem bo silnik rózni sie od wersji cross R, inna skrzynia biegów, głowica itp. Kedys mialem okazjie kupic crf 450X ale dobrze sie stalo ze kupiłem kata. ewentulanie wr 450 z młodszych lat te jeszcze bez wtrysku paliwa z zawieszeniem ohlinsa, ale te piec zaworów tytanowych do mnie nie przemawia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 11:54, 05 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Czw 17:13, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | honda crfx jest bardziej wyzyłowana jak np. ktm z silnikiem rfs, dlatego te hondy w wersji enduro sa mniej popularne od ktmów z tych lat. Z czesciami uzywanymi tez moze byc problem bo silnik rózni sie od wersji cross R, inna skrzynia biegów, głowica itp. |
Odnośnie wyżyłowania sie nie zgodzę. CRF 250X ma katalogowo 28KM, 250 RFS ma lekko ponad 30KM. Różnica w prowadzeniu i wadze jest ogromna na korzyść CRF. Jeśli chodzi o części wszystko praktycznie jest zamienne (inny wałek, moduł, ustawienia gaźnika) z wersja R w skrzyni jest tylko inne przełożenie 1 i 2 z tego co pamiętam.
Nie wiem jak jest dokładnie w 450, ale z tego co wiem to jest bardzo podobnie.
Generalnie wybierając między KTM RFS a CRF X wolałbym Hondę ze względu na prowadzenie i gabaryty. Odnośnie niezawodności według mnie wypadają podobnie. Dostęp do części oczywiście KTM nie ma konkurencji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|