|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Pon 19:15, 02 Lis 2015 Temat postu: Zmiana sprzętu |
|
|
Witam,
na przyszły sezon wyremontuję i wypieszczę swojego EXE (jednak wbijam tuleję.. ) i idzie do żydka, jednak SM nie jest dla mnie.
Panowie, co byście z homologacją polecili w teren? Kwalifikuje się tylko na coś A1 bo nie mam dużo czasu na jazdę, a co dopiero na robienie kolejnej kategorii.
Tylko EXC 125 ? Budżet to jakieś 8-9 tyś
No ewentualnie coś większego bez homo...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Pon 19:21, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:22, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
z wyczynówek w grę wchodzi tylko 125 exc lub husqvarna wr125(z czasów BMW)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Pon 19:23, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tooomek882 napisał: | z wyczynówek w grę wchodzi tylko 125 exc lub husqvarna wr125(z czasów BMW) |
Ustrzelę coś ciekawego w tych pieniądzach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:46, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
EXC z roczników 2004-2007 znajdziesz na pewno, nawet na forum ze dwie były chyba(poszukaj w giełdzie). Husqvarny w tej cenie chodzą z roczników mniej więcej 2011 - 2012, ale nie chcę tego motocykla doradzać, bo go nie miałem i nie wiem jak on się sprawuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 0:01, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Poszukaj też GasGas"a albo Bety. W internecie są o nich różne opinie, ale na pewno będą tańsze niż Pomarańcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:12, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tylko mówimy tutaj o kategorii A1, a setek z bety nie ma, natomiast GG jest jak na lekarstwo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 8:10, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tooomek882 napisał: | tylko mówimy tutaj o kategorii A1, a setek z bety nie ma, natomiast GG jest jak na lekarstwo... |
No właśnie jeśli miałoby być coś bez homo, to na pewno więcej niż seta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:13, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
m4ayhem napisał: | tooomek882 napisał: | tylko mówimy tutaj o kategorii A1, a setek z bety nie ma, natomiast GG jest jak na lekarstwo... |
No właśnie jeśli miałoby być coś bez homo, to na pewno więcej niż seta. |
jak chcesz bez homologacji to masz ogromny wybór, tylko kwestia tego, jaka pojemność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 11:54, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tooomek882 napisał: | m4ayhem napisał: | tooomek882 napisał: | tylko mówimy tutaj o kategorii A1, a setek z bety nie ma, natomiast GG jest jak na lekarstwo... |
No właśnie jeśli miałoby być coś bez homo, to na pewno więcej niż seta. |
jak chcesz bez homologacji to masz ogromny wybór, tylko kwestia tego, jaka pojemność. |
No niby tak, interesuje mnie w rozsądnych pieniądzach do utrzymania (czyt. max 1500 rocznie)
Jeśli chodzi o pojemność, to nigdy nie miałem nic większego niż 125 w 2t (dt, exe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:05, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
też zależy jak jeździsz. Po pierwsze mierz siły na zamiary. Ale jak zależy Ci na niskich kosztach, to możesz też za jakimiś 4t np. 400 się rozejrzeć, tylko to już sporo cięższe maszyny, ale bezawaryjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 14:42, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
m4ayhem napisał: |
No niby tak, interesuje mnie w rozsądnych pieniądzach do utrzymania (czyt. max 1500 rocznie)
|
Nie da się. Mówie to po prawie pełnych czterech sezonach na secie(na jednej - serwisowanej regularnie).
Nawet zakładając, że wyjeżdżasz co trzecią niedziele w sezonie.
Oczywiście nie licząc benzyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 14:57, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: | m4ayhem napisał: |
No niby tak, interesuje mnie w rozsądnych pieniądzach do utrzymania (czyt. max 1500 rocznie)
|
Nie da się. Mówie to po prawie pełnych czterech sezonach na secie(na jednej - serwisowanej regularnie).
Nawet zakładając, że wyjeżdżasz co trzecią niedziele w sezonie.
Oczywiście nie licząc benzyny. |
Oczywiście zapomniałem dodać że nie liczę tutaj kosztów typowo eksploatacyjnych typu linki, pierdoły, paliwo czy olej.
Chodzi mi raczej o cięższe naprawy, wiadomo, nie ma też sprzętu bezawaryjnego i na tym koło się zamyka..
A co byś polecił z 400 w 4t ? I czy to nie za ciężkie/mocne ? Waga 75kg, wzrost 177
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Wto 14:57, 03 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 20:20, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Przyciężkawe ze słabym zawiasem i trzymające cenę ale zarazem odporne mało wymagające i trwałe:
DRZ 400 (S , E , Y ).
No i jak przystało na forum - EXC 400.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 21:25, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Zapek napisał: |
DRZ 400 (S , E , Y ).
|
S to się nadaje dla rybaków, na E i Y można już pośmigać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|