Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mercomaniak
Wysłany: Pią 5:31, 29 Sie 2014
Temat postu:
125 2T
szaman108
Wysłany: Czw 23:00, 28 Sie 2014
Temat postu:
A to dwutakt czy czterosuw?
Jak czterosuw to jeszcze głowica ma coś do powiedzenia w sprawie kompresji
punk891
Wysłany: Czw 22:44, 28 Sie 2014
Temat postu:
KozioŁ, skoro pierścień stracił kompresję, to wątpię, że stracił ją po 5mth, więc tłok pewnie tez już nadaje się do wymiany. Z resztą róbcie, jak uważacie - Wasz nicasil
Mercomaniak
Wysłany: Czw 22:44, 28 Sie 2014
Temat postu:
W maju odebrałem go po kapitalnym zrobiłem niecałe 20 mth, jeśli poza pierścieniem wszystko będzie ok to nie ruszam. Dzięki za pomoc
KristofSX
Wysłany: Czw 22:08, 28 Sie 2014
Temat postu:
dokładnie tak jak mówi KozioŁ, trzeba wszystko pomierzyć, jeśli tłok jest w wymiarze a pierścienie nie - zmień pierścienie, chyba że wolisz profilatkycznie wymienić wszystko
KozioŁ
Wysłany: Czw 21:30, 28 Sie 2014
Temat postu:
co ty piszesz? skoro tłok trzyma wymiar to po co wymieniać komplet? w serwisówce masz dokładnie napisane jaki jest maksymalny luz na zamku i kiedy wymienić pierścienie.według twojej tezy w serwisie nie powinno być dostępnych pierścieni jako zamiennik, a jednak są!!
Mercomaniak
Wysłany: Czw 21:07, 28 Sie 2014
Temat postu:
Dzięki za szybką odpowiedź wolałem się upewnić trochę to kosztuje
punk891
Wysłany: Czw 20:31, 28 Sie 2014
Temat postu:
Cały zestaw: tłok, pierścień, zabezpieczenia, uszczelki do cylindra. To nie maluch, że możesz wymienić same pierścienie !
Mercomaniak
Wysłany: Czw 19:38, 28 Sie 2014
Temat postu: Sam pierścień czy tłok?
Mój sx stracił kompresję i teraz pytanie czy po rozebraniu gdy tłok będzie dobry idzie kupić sam pierścień, czy trzeba komplet z tłokiem ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin