Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maly0wariat
Wysłany: Czw 11:04, 25 Wrz 2014
Temat postu:
Brak ładowania rozwiązany wymianą regulatora napięcia/
60 euro koszt nowego oryginału.
hus300
Wysłany: Śro 18:42, 17 Wrz 2014
Temat postu:
sprawdź jeszcze stator - na mierniku ustaw zmienny.
maly0wariat
Wysłany: Pon 9:13, 08 Wrz 2014
Temat postu:
Ok, dzięki za odpowiedz.. zawias juz odpowietrzony i ustawiony.
Pytanie odnosnie łądowania:
jak sprawdzić regulator napięcia? zanim skorzystam z opcji "kup teraz" chcę mieć pewność, że regulator jest winowajcą
Dzięki:)
KristofSX
Wysłany: Pią 14:43, 05 Wrz 2014
Temat postu:
hej
jak nie chce jechać prosto to prżód za miękki, podkręć trochę zawias (patrz manual)
na gazie powinno byc 14-15V więc napewni ładowania brak, 5 ząbków na rozrądzie - spokojnie sezon polatasz (ok 100mth), luzy ustaw na 0.10 powinno byc lepiej, bez pomiarów tłoka/cylindra ciężko powiedzieć czy do wymiany, na nowym tłoku powinienes oblatać 150-200mth bez rozwalania cylindra, więc w zależności co tam się działo wcześniej
KozioŁ
Wysłany: Pią 14:42, 05 Wrz 2014
Temat postu:
Jeśli chodzi o elektrykę to nie pomogę
pięć klików na napinaczu jest ok, na pewno do końca sezonu wytrzyma ale sprawdzaj co jakiś czas żeby nie było wtopy.
ustaw zawory na 0,10, powinno być ciszej
oznaką zużycia tłoka jest pobieranie oleju i dymienie, ale to już ostatni sygnał, najbezpieczniejszy sposób to pomiar tłoka i cylindra, dopiero wtedy wiesz dokładnie co masz
maly0wariat
Wysłany: Pią 14:31, 05 Wrz 2014
Temat postu: EXC 450 2005r. Misja do spełnienia:)
Witam serdecznie.
od razu przejdę do rzeczy, otóż jestem posiadaczem 450-tki od dwóch tyogodni. chwilę pobrykałem i doszedłem do wniosku, że należy sprawdzić wszystko od przedniej ośki po końcowkę wydechu.
Kilka dupereli, które mnie zastanawiają:
motocykl czasami wężykuje. sprawdziłem głowkę ramy i wszystko gra. wystarczy odpowietrzyć przednie lagi?
wydaję mi się, że nie mam ładowania. tzn jest ale bardzo małe. po podłączeniu miernika wartośc maksymalnie wskakuje do 12,80. gdy dodaję gazu nie zmienia się nic.
jak sprawdzić regulator napięcia?
Przedni reflektor świeci tragicznie. potrzebuję Go podczas dojazdówki do pracy.
napinacz rozrządu ma jeszcze 5 ząbków luzu. na ile powinien jeszcze wystarczyć rozrząd??
sprawdziłem zawory i wszystko jest tak jak powinno, wartość wynosi 0,12
ale nadal słyszę jakieś dzwonienie. Niby delikatne, ale potrafi irytować
Po czym poznać, że tłok podlega wymianie?? będzie przydymiać?
Póki co "dymka nie puszcza"
Pozdrawiam, Marcin
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin