Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wójo
Wysłany: Czw 20:38, 11 Wrz 2014
Temat postu:
na butelce masz numer, wchodzisz w katalog/specyfikacje producenta i wiesz do czego dany produkt jest przeznaczony, równie dobrze czerwony czy zielony moze byc klej do połaczen płaskich, kołnierzowych, uszczelniajacy... nie ma reguły, w serwisówce masz tez opisane po numerze a nie kolorze jaki specyfik zastosowac.
kzq
Wysłany: Czw 19:49, 11 Wrz 2014
Temat postu:
Odporne na olej i temp bodajże 150 stopni C.
Zielony - niska siła wiązania.
Niebieski - średnia siła wiązania (np. Loctite 243) śruby w silniku itd, masz KTMa tego typu klej powinieneś posiadać. (tutaj masz opis jego właściwości
http://www.loctite.pl/wyszukaj-produkt-6523.htm?nodeid=8802623520769
)
Czerwony - wysoka siła wiązania, używa się go do tych śrub których nie będziesz odkręcać (aby odkręcić taką śrubę musisz materiał do bodajże 180 stopni C podgrzać).
W książce serwisowej masz opisane które śruby jakim klejem traktować. Klej używa się zazwyczaj do śrub które mogą się odkręcić pod wpływem np. wibracji tj. np. śruby kosza sprzęgłowego, śruby na wale korbowym, śruby przedniego zacisku hamulcowego, w skrzyni biegów itd.
kawka5
Wysłany: Czw 19:40, 11 Wrz 2014
Temat postu:
a jak to sie ma do wytrzymalosci temperaturowej i np czynnikow tj olej w komorze silnika??
Lam3r
Wysłany: Czw 19:35, 11 Wrz 2014
Temat postu:
Wytrzymałość.
Czerwony jest najmocniejszy, niebieski słabszy. Oba są dedykowane do zabezpieczania gwintów. Jest jeszcze zielony i ma jakieś tam inne zastosowanie, chociaż pewnie podobne.
kawka5
Wysłany: Czw 19:30, 11 Wrz 2014
Temat postu: loctite niebieski i czerwony
witam
moglby ktos wytlumaczyc jaka jest roznica miedzy loctite niebieskim i czerwonym??
dzieki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin