Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Pią 8:56, 12 Wrz 2014
Temat postu:
są normalnie selekcje A,B, w orginale, a w zamiennikach sa jeszcze C,
wszystko zależy od pomiarów cylindra, jeżli trzyma dany wymiar to dajemy tą samą selekcję, jak skończą się selekcje to zmieniamy cylinder ew robimy nowy nikasil,
jaacaman
Wysłany: Pią 8:48, 12 Wrz 2014
Temat postu: EXC 525 pytanie odnośnie generalnego remontu
Witajcie,
mam kolejne z serii pytań
Przeczytałem tu mnóstwo tematów, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie czy w naszych motocyklach wymienia się sam tłok, czy zawsze trzeba to robić regenerując cylinder, lub wymieniać w komplecie tłok z cylindrem? Jest coś takiego jak kolejna selekcja, jak to wygląda w praktyce?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin