Autor |
Wiadomość |
anax |
Wysłany: Pią 17:27, 02 Gru 2016 Temat postu: |
|
Troche czasu minęło od ostatniego posta więc odgrzewam kotleta. Są jakieś aluminiowe rollgazy do EXC-F 250 2016 współpracujące z handbarami zamkniętymi Cycra? Czy do samego rollgazu trzeba dokupić ten pierd..lnik co zabezpiecza linki (obudowe)? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 15:58, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Orientuje się ktoś czy rolgaz z modeli do 2008 podejdzie do rocznika 2014? (SX 125) |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Pią 20:50, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
Nie chciało mi się rozbierać, ostatnio rzadko bywam w domu, tu masz schemacik. Generalnie trzeba dorobić tulejkę dystansową. Wcześniej handbar opierał się na tulejce rozporowej. Ja mam RFX. Precyzja w porównaniu do poprzedniego rolgazu i wyżłobionej kierownicy jest ogromna, zero luzu.
|
|
|
digidy |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Pią 23:10, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
Zamówiłem obudowę Domino i rolgaz aluminiowy RFX. Mam handbary zamknięte, wszystko się ładnie spasowało - od wewnątrz łożysko opiera się na tulei rozporowej handbaru, z drugiej strony mała tulejka i wszystko gra. Rolgaz pasuje bez przerabiania. |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Czw 17:36, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
Czyli da się ale i tak zapewne g z tego wyjdzie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:27, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
nie do konca tam łozysko wchodzi. łozysko sie opiera jedna bieżnią o rolgaz, a drugą o koniec kierownicy i tak jak mówisz - nie da sie załozyć pełnych handbarów, tzn mozna by gdyby pokombinować z innym mocowaniem. normalnie ta wkłądka która sie rozszerza wychodzi poza kierownice i na niej opiera sie handbar i dalej idzie sruba 8-10 mm
jak miałbys łozyskowany, to wkładka która sie rozchyla musi byc w samej kierownicy nie moze nic wystawać a sruba moze wejsc chyba maksymalnie 6 mm. wiec wszystko trzeba by rzeźbić od podstaw a i tak zapewne przy glebie by sie wszystko zaklinowało i sens łozyska przestał by istnieć |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Czw 14:51, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
Mam jeszcze pytanko - jeśli rolgaz jest dodatkowo łożyskowany - łożysko wchodzi w otwór kierownicy, tak? Nie można wtedy stosować zamkniętych handbarów? |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Śro 21:45, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
U mnie w EXC kąt otwarcia ma ok 66 stopni, czyli tak jak HR 2T, jeszcze kwestia samej charakterystyki skoku... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:48, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
wydaje mi się że jak sx
miałem go i był dość krótki
jakby co to masz tam podane wymiary możesz sobie porównać |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 20:44, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
ten hr 2t ma skok jak sx czy exc? |
|
|
hacker33 |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Śro 19:31, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
Potrzebowałbym rolgaz z całym korpusem - mam ubytek, przez który leci syf i woda. Myślę że do 4t jest większy wybór kompletnych rolgazów, będę szukał dla mnie Domino. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 0:30, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
zapewne tak, róznica moze wyjsc po wiekszej ilosci mth, oryginał jest w miare pancerny jeżeli chodzi o przetarcia. to samo kombinowałem ze ślizgami łancucha, niby zamienniki pare zł tansze a szły duzo szybciej |
|
|
KozioŁ |
|
|