Autor |
Wiadomość |
pawlooo7 |
Wysłany: Wto 17:18, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dzieki Panowie za rade |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Wto 6:06, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
najlepiej jak bedziesz jechał na jakies ogledziny to wes ze soba kogos kto ma exc z tych lat, oczywiscie kogos ogarnietego kto juz pare lat sam serwisuje te moto. Takie osoby wiedza na co zwrócic uwage przy zakupie takiego moto. Raczej odradzam branie jakiegos mechanika samochodowego co nie ma tak naprawde pojecia o tym bo ci nic nie pomoze, moze co jedynie sprawdzic czy sie lagi nie poca i to wszystko |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Pon 23:46, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
pawlooo7 napisał: | Dzieki mysle o roku od 2002 do 2004 |
Wiadomo, najlepiej wziac to, co w najlepszym stanie. Ale od 2004 masz już nową bude (trochę inna rama i kąt główki ramy) grubsze lagi, waga minimalnie mniejsza ale nie mając stycznosci z tymi moto raczej tego nie odczujesz.
W silniku raczej wszystko to samo a na pewno bez istotnych zmian. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 23:31, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
to to już zwykłe skurwysyństwo jest !! |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 22:55, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Tak KristofSX dla nas większości na tym forum gdzie klucz i śrubokręt sprawnie pracuje w naszych rękach A co do maskowania to jak czop wałka rozrządu jest skorodowany(jazda na samej wodzie) lub wyrobiony przez uszczelniacz(nadgryzienie przez ząb czasu) to do kosztu 20pln trzeba dopisać dwa zera jak robota w serwisie ma być robiona(bynajmniej poza Polską)
Oczywiście nie popieram takiego partactwa ale ludzie kombinują a potem,,będzie Pan zadowolony" |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:40, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
szaman108 napisał: | I zwróć uwagę na otwór inspekcyjny pompy wody lubią czasami do środka zapodac bezbarwnego silikonu aby zamaskować jakikolwiek wyciek objawem jest też zaparowane oczko inspekcyjne oleju po rozgrzaniu moto.Para osiada po kilku minutach od zgaszenia. |
japierdole, usterke za 20plna maskować slikonem żeby rozjebalo silnik
|
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 22:16, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
I zwróć uwagę na otwór inspekcyjny pompy wody lubią czasami do środka zapodac bezbarwnego silikonu aby zamaskować jakikolwiek wyciek objawem jest też zaparowane oczko inspekcyjne oleju po rozgrzaniu moto.Para osiada po kilku minutach od zgaszenia. |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Pon 21:51, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dzieki mysle o roku od 2002 do 2004 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 21:47, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
pawlooo7 napisał: | Na co patrzec przy zakupie takiego sprzętu ? |
tylne piasty lubiły pękać, sprzęgło klekocze dosyc mocno, poza tym standardowo - luzy w wahaczu/ pds /kołach, głowce ramy,
wszelkie pocenie się układu hydrauicznego sprzęgła znaczy że moga być kłopoty (patrz przy klamce i wysprzęgliku na dole) |
|
|
KristofSX |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Pon 21:40, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Na co patrzec przy zakupie takiego sprzętu ? |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 21:36, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
od 2000 lub 2001 ale nie wiem czy dobrze pamiętam |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Pon 21:31, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Od ktorego roku szly te silniki ? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pon 21:25, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Najmniej wysilone sportowe enduro a co za tym idzie najbardziej wytrzymałe exc, oczywiscie mam na mysli silnik rfs. |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Pon 21:12, 22 Wrz 2014 Temat postu: ktm exc 400 |
|
Witam potrzebuje jakies opinie o exc 400 |
|
|