Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Śro 10:15, 24 Wrz 2014
Temat postu:
wszystko zależy od cisnienia jakie dostaje się na napinacz, a cisnienie zależy od pomp,filtrów,oleju,temperatury itp itd
Kudłady
Wysłany: Śro 9:56, 24 Wrz 2014
Temat postu:
ja przetestowałem filtry HF oraz K&N i stwierdziłem ze na orginalnym filtrze oleju napinacz chodzi najciszej
poza tym to chyba nie jest wada tylko cecha tych napinaczy i musimy nauczyć sie z tym żyć
robertaz
Wysłany: Śro 7:56, 24 Wrz 2014
Temat postu:
Oryginalne filtry oleju czy zamienniki?
4tSTUNT
Wysłany: Wto 15:24, 23 Wrz 2014
Temat postu:
w 3sezony ponad 300mth! Ostro
ŁUKASZ 1986
Wysłany: Wto 10:24, 23 Wrz 2014
Temat postu: napinacz rozrządu exc 450 2011
witam podam swoje doświadczenie z napinaczem hydraulicznym w ktm exc 450 2011 rok moto przejechane 311 mth i na jednym fabrycznym napinaczu przy 250 mth profilaktycznie wymieniony łańcuszek rozrządu , faktycznie cyka, śmiga na oleju motul 300 V 15W50
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin