Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pią 8:18, 03 Paź 2014
Temat postu:
Nie wiem jaka tuleja , kupiłem o kolesia który robił remont i zrobił z 200km. Wątpie żeby go docierał ... Ja sam za mocno go nie docierałem ... zrobiłem 500km. Wskaźnik temp. oleju sprawdzałem pokazuje dobrze. Olej wymieniłem na taki jak był Motul 5100 10w40 i filtry HF155+HF156. Układ odpowietrzony olejowy jak i ten z cieczą chłodzącą. Jak mam 140 C oleju to kopniak chodzi może delikatnie ciężej , ale to mała różnica . Chce go robić bo postanowiłem że go nie sprzedaje . Może wałek rozrządu się zaciera ? ;/
kzq
Wysłany: Śro 21:21, 01 Paź 2014
Temat postu:
Nie masz przypadkiem tulei żeliwnej wstawionej do cylindra?
To co znalazłeś w oleju to nic dobrego, te kawałki i opiłki...
Nie masz przypadkiem uszkodzonego wskaźnika temperatury oleju?
Jeżeli wskaźnik działa prawidłowo to taka temperatura może być spowodowana m.in przez byle jaki olej, jaki zalałeś?
Ciasno spasowany tłok też mógłby taka temperaturę dawać, ale by się zatarł po chwili... więc to odpada
Dawno ten remont był robiony? W sensie ile km od czasu remontu zrobione?
Gość
Wysłany: Śro 18:36, 01 Paź 2014
Temat postu:
Ostrej jazdy po asfalcie , a normalnej jazdy z prędkością ok 80km/h robię 5km i mam 140 C oleju . Bardziej gotuje mi się olej , potem woda , więc wydaje mi się że to wina jakiegoś tarcia w silniku , ale czy to zaraz musi być coś grubego ? czy jakieś łożysko może ? Wiem że jak nie rozbiorę w mak silnika to za wiele mi nie powiecie ale chce się przygotować finansowo na to wcześniej zanim rozbiorę go.
hacker33
Wysłany: Śro 5:43, 01 Paź 2014
Temat postu:
Ostrej jazdy w terenie (pałowanie w błocie) czy ostrej jeździe po asfalcie?
Rysiek24
Wysłany: Wto 23:36, 30 Wrz 2014
Temat postu:
no aż tak nie , a czarna swieca to mieszanka bogata, wiec nie ma wplywu na przegrzewania sie silnika. Dziwne ze olej cieplejszy od temperatury cieczy ....
kamilmaster88
Wysłany: Wto 17:10, 30 Wrz 2014
Temat postu:
czarna , ale czy skład mieszanki może aż tak drastycznie wpływać na temperaturę że jest wyższa o kilkadziesiąt stopni ?
Rysiek24
Wysłany: Pon 20:15, 29 Wrz 2014
Temat postu:
jaki masz kolor swiecy ?
kamilmaster88
Wysłany: Pią 17:48, 26 Wrz 2014
Temat postu: Ktm LC4 620 95r Gotuje się płyn chłodniczy i temp.
Witam. Po 20 min ostrej jazdy moto ma temp. cieczy 95 C. i 120 C oleju. Moto świeżo po wymianie filtrów , oleju ,świecy, zaworka by-pass. Układy odpowietrzone jak należy , pompa wody ma wszystkie ząbki i obraca się , termostat otwiera się sprawdzany kilka razy .Wodę odpowietrzyłem otwierając korek na zapalonym moto przez kilka min i dolewając do poziomu, a olej jak w manualu, odkręcam śrubę w ramie i zapalam moto i gaszę gdy strzyknie olejem. Poprzedni właściciel podobno wymieniał tłok ( stary dostałem , i mam faktury ale ile w tym prawdy to nie wiadomo ... ) . Nie wiem jaka może być przyczyna , w zimę cały silnik idzie do rozbiórki ale czy to może być jakieś łożysko zatarte ? Czy coś grubszego ... Tłok , wał ??
Stary olej spuszczałem przez drobne sitko i było sporo malutkich opiłków , tak samo na magnesie obok śruby spustowej. Były też 3 spore kawałki i długości ok.7mm i szerokości ok. 1mm
Czy przyczyną tak dużej temp może być mocne stukanie pod pokrywą sprzęgła ?
Może być to wina źle wyregulowanego gaźnika? FCR 39. Przyznam szczerze że jestem lekko zaniepokojony obecną sytuacją i nawet rozważam sprzedanie Kata... Będę wdzięczny za opinię kogoś doświadczonego
Pozdrawiam !
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin