Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Pon 21:35, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | a ja z innej beczki , gdzie dostac simery na lagi 40 m , bo widze same 43 ? i ile oliwy wlac ?
doraznie pomogla klisza i obczyszczenie warg |
Napisalem wyżej że u olka. Olejowe są, ale dalej szukam przeciwpyłowych. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 17:04, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
a ja z innej beczki , gdzie dostac simery na lagi 40 m , bo widze same 43 ? i ile oliwy wlac ?
doraznie pomogla klisza i obczyszczenie warg |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 11:53, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
Gdzie dostać uszczelniacze przeciwpyłowe do lag z lc4 600 40mm?
(zaraz polecą odpowiedzi: serwis KTM) olejowe znalazlem u olka za 30zl z JR ale przeciw pyłowych ciężko. W ktm pewnie z 150zł za komplet zakrzyczą,
to już lepiej dozbierac i kupic normalne lagi z nowszych roczników bo te wygladają jak zapałki, moja poprzednia TT600 miala grubsze.
Instrukcję do lag z lc4 ma ktoś? ile oleju , jak rozbierać itp? |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Pon 22:48, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
jutro ci napisze bo wlasnie zapomialem o to zapytac mozliwe ze to uszczelniacze zaworów cylindrów |
|
|
Marcinzłoto |
Wysłany: Pon 18:49, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki za pomoc,wymiary się zgadzają tylko może wiesz jeszcze w czym występują te uszczelniacze(silnik,hamulce,skrzynia biegów)
Jeszcze raz dzięki za pomoc !! |
|
|
bartek201087 |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Nie 15:36, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
u mnie byl ten sam problem nie pasowaly zadne uszczeli ktm roczikowo bylo ok ale byly za male czy cos to sa lagi ciśnieniowo olejowe chyba? jutro podejde zapytam o te uszczeliki na bank od jakiegos samochodu pasuja idealnie z wysyłka 45zl zapłaciłem. tez troche sie meczyli z tymi lagami u mnie przez te uczelniacze |
|
|
Marcinzłoto |
Wysłany: Nie 15:31, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
Kurcze super bo dwa miesiące się z tym męczę i po nocach już mi się śnią te uszczelki |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Nie 15:22, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
Marcinzłoto chyba jestem w satnie ci pomoc tez mieli problem u mnie z dostaniem uszczelniaczy do lagi w koncu dobrali od jakiegos samochodu podejde jutro zapytam co i jak koszt tych uszczelniaczy byl 45zl cos takiego nic nie cieknie do tej pory |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 20:01, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Nie wiem co to za lagi. W serwisówce od LC4 z lat 92-93 nie ma takich lag w żadnym modelu. |
|
|
Marcinzłoto |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 18:24, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Faktycznie to może nie być zawias od KTMa (wrzuć ew. więcej fotek). Musisz albo odnaleźć dawcę, albo zmienić zawiasz na LC4 (UPSy 43 kosztują w okolicach 700 z półkami).
Ładnie pomalowane, brawo. Gaźnik też widzę konkretny. |
|
|
Marcinzłoto |
Wysłany: Sob 12:05, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Witam.Mam problem z dostaniem uszczelniaczy do starszego LC4 (taki sam jak autora tematu).W PL nikt takich uszczelniaczy nie widział,wysłałem go do kumpla mieszkającego w Bonn.Kolega był w dwóch serwisach KTM i po numerach na uszczelniaczu stwierdzili że nie jest to zawieszenie od KTM-a bo nie mieli w bazie danych tych numerów ani uszczelniaczy o podobnych wymiarach.
Uszczelniacz jest wykonany tylko z gumy i wciska się go w rowek widoczny na zdjęciu.
Uploaded with ImageShack.us
Mój motocykl wygląda a raczej wyglądał tak
Uploaded with ImageShack.us
Jestem w czasie renowacji tego ktm-a i prace stanęły z powodu tych uszczelniaczy.Bardzo proszę o pomoc.Aktualnie LC4 wygląda tak :
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 14:17, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Koszt jednego uszczelniacza w ASO to 60zł (nie chciałem zamienników, zresztą w ASO nie bardzo jest taka opcja). Po za tym nie wiem to jest u Ciebie, ale jak dla mnie serwis zawieszenia to jest rozebranie wszystkiego w drobny mak i czyszczenie a nie zmiana uszczelniaczy i oleju- i za to zapłaciłem. Akurat nie miałem wtedy czasu uczyć się tego zawieszenia, a chciałem już składać moto i mieć je perfekt.
No i Ty masz WP40, a ja WP43, które jest dużo bardziej "pokopane" do rozbiórki - w ASO zrobienie 40tek kosztuje (robocizna) prawie połowę mniej.
Przy okazji - zgarniacze w ASO (do mojego przynajmniej) kosztują też 60zł/szt.
Licząc na zamiennikach (jeśli są dostępne) faktycznie można wydać mniej, ale tutaj mówimy o ASO i oryginałach.
P.S. ale następnym razem rozbiorę je sam, żeby wiedzieć co tam siedzi dokładnie i skontrolować jakość poprzedniej usługi |
|
|
Karambol |
Wysłany: Pią 21:12, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
Karambol napisał: | fxrider napisał: | Wiesz,
serwis zawieszenia to nie tylko wylanie i wlanie oleju. Jak na pełną rozbiórkę i warunki warszawskie to i tak tanio - tym bardziej, że to ASO, ten sam gość robi motocykle dakarowe.
No i uszczelniacze KTMowe + olej to na pewno nie jest 80 zł - obawiam się, że tu jednak nie jest mowa o pełnym serwisie.
Ja tam za kpl. serwis mojego zawiasu (43) zapłaciłem 400 ze wszystkimi częściami (kilka było).
Nowej miłej pani nie znam - znałem poprzednią, ale niestety odeszła |
Uszczelniacze 20 kilka zl kosztuja, olej 1L max 60zl. Nic innego tam nie robisz przy normalnej zmienie uszczelniaczy. robota trwa chwile. Jesli nie wymienales tulei to koszty zamykają sie w 80zl a reszta to robocizna, i gosc moze robic nawet servis promu kosmicznego co nie zmienia faktu, ze to banalna czynnosc a w servisie zawsze droga. Kiedsy moj brat tez zabulil 420 za wymienae uszczelinaczy w ASO, chore to jest i tyle. |
A ponad 400zlotowy koszt gosc w servisie wytlumaczyl faktem zmieny zgarniaczy, ktore podobno wymagaly wymiany, czyli kawalka gumy za kilka, klilkanascie zl, ktora sie po prostu nalada na laga. Nie ma cudow - jak sie nieznasz to i za krojenia chleba zabulisz jak za piekarnie. |
|
|