Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jaacaman
Wysłany: Pon 10:36, 06 Paź 2014
Temat postu:
mam klej który jest "nie demontowalny", dam taki bo w zasadzie nie ma potrzeby chyba tego demontować, a w razie W i tak da się odkręcić. Dzięki Panowie za pomoc, miałem jakieś zaćmienie że sam na to nie wpadłem, ale nie cierpię jak coś robię i przy okazji wysypuje się 10 innych rzeczy, pewnie doskonale to znacie
Jeszcze raz dziękuję!
hacker33
Wysłany: Pią 9:27, 03 Paź 2014
Temat postu:
klej do gwintów mocny a nie średni
henio12323
Wysłany: Pią 9:10, 03 Paź 2014
Temat postu:
tez to miałem - klej do gwintów i nie ma problemu. plus daje troche smaru na nakrętke żeby sie nie zapiekało nic
Asteros2012
Wysłany: Czw 22:54, 02 Paź 2014
Temat postu:
w wielu przypadkach bd miał efekt ściskania wahacza do koła. Po to jest tulejka między łożyskami koła, tulejki i adapter by ścisnąć to ze sobą nie mocniej niż bodajże 80nm by nie odkształcić aluminiowych tulejek w kole. Jeden naciąg musisz przykręcić na sztywno do ośki, polecam klej do gwintów o średniej mocy, a po zastygnięciu kleju ośka nie powinna się odkręcać przy dokręcaniu nakrętki
hacker33
Wysłany: Czw 21:26, 02 Paź 2014
Temat postu:
ten element jest nakręcany na ośkę
z tym że należy to robić po podgrzaniu napinacza ponieważ jest tam cholernie ciasne pasowanie
jaacaman
Wysłany: Czw 21:01, 02 Paź 2014
Temat postu: Tylna ośka
Witajcie znowu, ręce mi dzisiaj opadły... zmieniałem dzisiaj łożyska w kołach i temat jest ogólnie taki, że ta część naciągu, która jest razem z ośką "popuściła" przez co ośka wyszła przez ten element bokiem. Zanim dobrze dokręcę śrubę to ona wychodzi bokiem, więc defakto nie mogę tego dobrze dokręcić bo ściskam obie strony wahacza do siebie i wszystko jest zbyt blisko siebie. Teraz moje pytanie Czy to jest razem i te elementy są nierozłączalne, bo na ośce z obu stron jest gwint... Komuś się coś takiego zdarzyło ? Masakra... Może ja coś źle zrobiłem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin