Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Nie 13:55, 13 Gru 2015 Temat postu: |
|
Ma byc na tej kresce z prawej |
|
|
DavidExc |
Wysłany: Pią 10:09, 24 Lip 2015 Temat postu: |
|
https://goo.gl/photos/rmFv2JooZttUm9ws5 Tutaj macie link panowie . Sprawa wygląda tak miałem podmieniony moduł na jakiś zamiennik . teraz mam oryginalny kokusana tylko na serwisówce i w module z zapłonu wychodzi 6 kabli a u mnie 5 ... ??? Albo jednego brakuje albo mam złą serwisówke . Co myślicie . W linku są zdjęcia tych kabli . |
|
|
DavidExc |
Wysłany: Sob 9:21, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Szaman może przez to nie wkręcać się jak powinien??? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 23:58, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Witam
Masz kolego za wczesny zapłon dlatego odbija kopka,za wczesny zapłon powoduje za szybki zapłon mieszanki i tłok zamiast minąć GMP to pod wpływem ciśnienia cofa się i jak odpali to wał obraca się w drugą stronę.Sprawdz klin tak jak kolega podpowiedział.Jeśli będzie w prządku a nie możesz ustawić według znaków to musiał byś pokombinować na czuja(nie jest to zbyt proste)Jeśli obrócisz stator zgodnie z obrotem wału(magneta) to opuzniasz zapłon jeśli przeciwnie do obrotu wału to przyśpieszasz. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 19:37, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
sprawdz czy nie zerwało klina na wale. |
|
|
DavidExc |
|
|
DavidExc |
Wysłany: Śro 19:29, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
Aha dzięki za pomoc hacker33 , myślałem że to coś bardziej skomplikowanego .. w sensie tak jak z zapłonem Sem . |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:21, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
Zacznij od ściągnięcia sobie engine manual do swojego silnika.
Bez tego nawet nie podchodź.
A tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie z ładnie załączoną ilustracją.
Na statorze masz kreskę, na karterze masz kreskę i te kreski mają się pokrywać. |
|
|
DavidExc |
Wysłany: Pon 16:02, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
Siema , jestem nowym członkiem forum . Chciałem odświeżyć temat ponieważ , mam ten sam problem co kolega powyżej . Mam ktm exc 200 , lecz z rocznika 2002 z zapłonem kokusan 2K-3 .
Mogli byście mi pomóc , powiedz jak ustawić zapłon .??? Z góry dzięki , Pozdrawiam . |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 17:21, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
z tego co pamiętam to tam sa nacięte kreski 2 na obudowie i jedna na statorze
bodaj 1 z prawej na obudowie i ta ze statora maja sie pokrywac
do sprawdzenia w serwisówce |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 16:54, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
Aby ustawić zapłon potrzebujesz czujnik zegarowy wkręcany w miejsce świecy.
Zdejmujesz magneto luzujesz stator.
Ustawiasz tłok x mm przed gmp. x masz podane w manualu.
Zakładasz magneto ale go nie przykręcasz.
Wkładasz drucik w dziurkę w magnecie, trafiasz nim w szparkę w statorze i robisz tak aby było wtedy na czujniku zegarowym x mm
Wyciągasz drucik, zdejmujesz magneto, dokręcasz stator. Zakładasz magneto, dokręcasz i jeszcze raz sprawdzasz czy wszystko się pokrywa.
Cała ta operacja podana i zilustrowana jest w engine manual. |
|
|
magiera1234 |
Wysłany: Sob 16:28, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
2003 Sem |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 9:28, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
tak wina zapłonu
podaj jeszcze rok tego kata i jaki masz tam zapłon SEM czy Kokusan |
|
|
magiera1234 |
Wysłany: Sob 8:28, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
a to jest też wina zapłonu ze mi tak kopkę odbija? |
|
|
magiera1234 |
Wysłany: Sob 8:12, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
exc 200 |
|
|