Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Wto 20:54, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
To może być też zawór wydechowy do regulacji. Poszukaj w Google regulacja zaworu wydechowego ktm 125 sx |
|
|
wojtek287 |
Wysłany: Wto 20:52, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
a i jeszcze jedno na dużych obrotach ma moc i jedzie bez problemów |
|
|
arkes |
Wysłany: Sob 7:31, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
A racja, moja pomyłka. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 7:30, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
Kolego kolego, kolejny raz opowiadasz głupoty. Uszczelki kosztują 85zł, ale są to uszczelki top end! Czyli na górę silnika, kupujemy je tylko wtedy gdy zmieniamy tłok. Jezeli chcesz zmienić korbę, a juz na pewno łożyska wału potrzebne są uszczelki na CAŁY silnik, których cena waha się w okolicach 300zł. |
|
|
arkes |
Wysłany: Sob 7:04, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
Uszczelki allegro - 85zł
Łożyska - nie wiem
Korba - 280zł hotrods bodajże ktoś tu na forum sprzedawał
Tłok - 300zł
Razem: 665 + łożyska
Cylinder tak jak kolega pisał właśnie albo regeneracja nicasilu(o ile się to opłaca bo czasami lepiej kupić nowy cylinder i tam masz już tłok spasowany) albo szlif tulei. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 22:11, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
Kolega wyżej troche tanio to wycenia. W secie robiłem juz nie raz remont i wiem jakie są koszty. Każdą "większa" czesc trzeba liczyć po ok. 300zl.
Tłok, korba, łożyska wału, uszczelki całego silnika to ok. 1200zł zakładając, ze powłoka cylindra nie jest do regeneracji. W najgorszym wypadku dokladasz jeszcze ok. 1000zł na nicasil lub 350zł za tuleję cylindra. To są oczywiście minimalne koszty za same grubsze części. |
|
|
arkes |
Wysłany: Pią 22:02, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
To zależy, pełny remont to uszczelki, łożyska, korba, tłok i jest to ~900zł ceny mogą się różnic. |
|
|
wojtek287 |
Wysłany: Pią 21:08, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
tak zrobie a wiesz moze kolego ile by kosztował remont i co by trzeba było wymienić tak mniej więcej |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Pią 20:50, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
zajrzeć do silnika i skontrolować stan tłoka |
|
|
wojtek287 |
Wysłany: Pią 20:35, 10 Paź 2014 Temat postu: ktm sx 125 |
|
Witam mam pytanie od nośnie ktm sx 125 otóż wiem ze motocykle 2t na niskich obrotach sa słabe ale mój cross jak ruszam pod górke lub gdzieś gdzie jest cieżko ruszyć to masakra czy to tak ma każdy czy musze coś w nim zrobić np.przeczyścić gaźnik może zmienic dawke? |
|
|