Autor |
Wiadomość |
bjjteam |
Wysłany: Nie 19:13, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
no pewnie tak DZIEKI WIELKIE !!!!!! |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 19:11, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
klakson działa z akumulatora, jak go nie masz to nie zadziała
ogólnie jak motor gaśnie to możliwe, że masz coś pomieszane w kablach lub jakieś zwarcie w tym przełączniku na kierze
masz tam guzik do gaszenia silnika i możliwe że z nim się coś zwiera |
|
|
bjjteam |
Wysłany: Nie 19:03, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
2t, bez akumulatora, |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 18:59, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
ty masz 2t czy 4t?
zapłon sem czy kokusan?
masz akumulator/ |
|
|
bjjteam |
Wysłany: Nie 18:53, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
Rozumiem, co do lusterek to tez zawsze sie obracam, ale jezeli chodzi o swiatlo STOP itp. to juz problem, bo gdy wciskam klakson lub swiatla dlugie, to gasnie mi Moto , a stop nie działa wiec podłaczenie kierunków zapewne szału nie zrobi wiec chyba bedzie mnie czekało dłubanie przy elektryce, moze orientujesz sie co moze byc problemem ???? a z tymi kierunkami to tak sie zastanawiam, bo jezdze na tor od czasu do czasu i sam nie wiem czy warto bo po miesci to tak dla FUNNU |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 17:53, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
Ja nie tyle mam to dla policji co dla swojego własnego bezpieczeństwa.
Działa u mnie wszystko oprócz klaksonu.
Stop uważam to podstawa.
Kierunki mam aby jak skręcam gdzieś na drodze Ci z naprzeciwka wiedzieli co kombinuję.
Jest wiele sytuacji kiedy kierunki uważam za stosowne.
Jak wyprzedzam kogoś na szybkiej trasie to ich nie używam bo i tak by ich nikt nie zauważył.
Lusterek nie mam bo się szybko niszczą a i tak wolę zawsze obrócić głowę, żeby zobaczyć co i jak. |
|
|
bjjteam |
Wysłany: Nie 17:37, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
A powiedz mi, działa Ci swiatło STOPu ????? i jak myslisz Psiaki doczepia sie, jak bede jezdzil bez kierunków i lusterek ???? czy do przejscia ???? bo jak cos to zrobie jakas prowizorke , ale to znowu koszty POZDRAWIAM i dzieki za pomoc !!!!! przez zime szukam kół |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 16:34, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
koła pasują od do wszystkich ktm po dzień dzisiejszy
ja jeżdżę bez lusterek
jednak kierunkowskazy w mieście się przydają, zawsze inni wiedzą, że np. stoisz na drodze bo skręcasz |
|
|
bjjteam |
Wysłany: Nie 16:13, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
No to mnie przekonaliście bo kilka razy pojechałem w miasto i tj. piszecie, banan taki ze ....... szkoda gadać ( jak dziecko dostające swoja 1 motorynke ) a jeszcze jedno pytanko, bo kupując koła SM do mojej EXC to rozumiem ze gdy bede chciał zmienic sprzecik na nowszy, to koła powinny pasowac bez problemu??? czy potrzebne beda przerubki ???? i jeszcze jedno , bo Moto mam zarejestrowane , lampy sa originalne ( ale tył tylko swieci i nie ma stopu) brak lusterek i kierunkowskazów, i czy bedzie to problem ???? czy lepiej zrobic jakas prowizorke ????? POZDRAWIAM !!!!! READY TO RACE..... |
|
|
hacker33 |
|
|
Piteros1 |
Wysłany: Sob 22:32, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
i jeszcze jaka frajda jak lecisz na kole obok plastika, ktory nie jest w stanie go podciagnac do gory plus jeszcze taki ze jestes w stanie przeleciec po drodze nie zwazajac na to czy sa roboty drogowe, zuzel itp nie jak na scigu, latalem scigiem i teraz latam na sm, to na sm sama przyjemnosc siedzisz prosto wygodnie a nie jak zlamany pies (przynajmniej przy moim wzroscie ok 189-190cm) |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 21:31, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
+ jest taki, że takie supermoto z 250 będzie jak rower z 40 konnym silnikiem
rakieta i banan od ucha do ucha
wszystko objedziesz, wszędzie wjedziesz, będziesz pierwszy spod świateł...itd.itd. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 21:31, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
Ja latam 250 2t aktualnie znowu na kołach crossowych. I dla mnie nie ma różnicy czy przejadę te wahe w terenie czy na asfalcie. Latałem na kołach sm i wygodniej na nich latać ze względu na większą tarcze hamulcową i możliwość szybszych zakrętów. A asfalt nie szkodzi silnikowi jakby mogło się wydawać bo przejechałem 4tys km asfaltem dookoła polski zmieniając olej 5razy i piorąc filtr gdy była możliwość. Po powrocie zużycie było niewielkie. |
|
|
bjjteam |
Wysłany: Sob 21:24, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
tłoki, olej itp. a może powiedz o plusach, to sie przekonam czym latasz ???? bo faktycznie waga robi swoje |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 21:20, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
O jakim serwisie mówicie? ja sobie cenie sm bo stuntem 100kg pod sobą nie bd |
|
|