Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 22:26, 15 Paź 2014
Temat postu:
zalezy sx czy exc, w SXie co 40 mth srednio z amatorską jazdą, w EXC spoko mozna i 100 mth nabić
kauboy
Wysłany: Śro 22:11, 15 Paź 2014
Temat postu:
a tak dla przypomnienia to tłok w 125 miej wiecej przy 30 czy 40 mth wymieniamy ? Dawno juz nie mialem 125 a chcem wrucic do cr 125
jws
Wysłany: Wto 8:52, 14 Paź 2014
Temat postu:
Super, dziękuję Ci bardzo
Teraz wiem czego szukać
4tSTUNT
Wysłany: Wto 8:36, 14 Paź 2014
Temat postu:
No vin masz na ramie po prawej stronie ( na ramie przy kierownicy, główka ramy, nie wiem jak to wyjaśnić)
-> wydrapany vin spod farby, bo został zamalowany, przez mądrego Pana, który ściągnął zabezoieczenie z tego miejsca by nie został zamalowany
Tablicka znamionowa dorobiona na stacji diagnostycznej
Oryginalna tabliczka
jws
Wysłany: Wto 8:28, 14 Paź 2014
Temat postu:
A masz może zdjęcie jak to powinno wyglądać? Byłbym dozgonnie wdzięczny
4tSTUNT
Wysłany: Wto 8:20, 14 Paź 2014
Temat postu:
Tak, tabliczka swoją drogą, a nr na ramie też musi być i zgadzać się z tabliczką.
jws
Wysłany: Wto 8:11, 14 Paź 2014
Temat postu:
No właśnie jedyny powód dla którego chcę EXC to papiery. Dlatego wolałbym się na minę nie wpakować
Czyli w oryginale powinny być oba, numer nabity na ramę i tabliczka ?
henio12323
Wysłany: Wto 7:42, 14 Paź 2014
Temat postu:
bedą bo tabliczka to jedno, a numer wybity to drugie. swoją droga ktos musiałdobrze dbać jak w 2006 roku jeszcze widać tabliczke - chyba że ktoś sobie dorabiał. bo zazwyczaj ona sie szybko wyciera.
numer ma byc nabity na ramie po prawej stronie, ale sprawdź czy moto np nie było malowane. wtedy po piaskowaniu i malowaniu czesto numer jest niewidoczny. albo opcja że ktoś sobie numer spiłował, rame pomalował, dał tabliczke dorabianą z nowymi danymi i tak jexdzi. na badaniu technicznym czasami nawet nie sprawdzają tego, u mnie np gość kazał mi czytać numer bo on ślepy i nie widział. wiec w sumie na pamiec jakbym sie nauczył to bezproblemu mogłbym tam mówic cokolwiek ;P aby sie z dowodem zgadzało. oczywiscie gorzej też jest w razie jakiegos problemu typu kolizja czy cos na drodze
jws
Wysłany: Wto 7:33, 14 Paź 2014
Temat postu: 125 EXC 2006
Cześć,
ja z prośbą o pomoc do bardziej doświadczonych użytkowników ktm. Trafił mi się do kupienia KTM 125 EXC z 2006 roku. Wszyscy zawsze powtarzali sprawdź vin więc tak też zrobiłem. I tu mam mały zonk. W manual'u z 2006 roku pobranym ze strony dealeara jest opis razem ze zdjęciem na którym numer jest nabity na ramę. Natomiast w motorze, który chciałbym kupić jest tabliczka znamionowa z numerem. Pytanie czy ma to jakieś znaczenie? Będą się czepiać na badaniu technicznym? Nie chce sobie brać kolejnego strupa na głowę:/
Dzięki wielkie za pomoc!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin