Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Buła
Wysłany: Pon 20:42, 20 Paź 2014
Temat postu:
Poroszaj nią góra dół na łożysku, nie powinna mieć luzu. Co do cylindra to przyłóż magnes, przyciąga się = tuleja, jak nie to nicasil
arkes
Wysłany: Pon 19:26, 20 Paź 2014
Temat postu:
Ok dzięki, czyli jestem zadowolony, zrobię pomiary i się odezwę jak będę miał jeszcze jakieś pytania.
A co z tą korbą ? da się to w jakiś sposób zweryfikować ?
adrian2410
Wysłany: Pon 19:23, 20 Paź 2014
Temat postu:
Wg mnie to jest tuleja ,ale zdjęcia faktycznie słabawe. Widać miejscami ślady po szlifowaniu frezem.
Ślady na głowicy po pęknietym pierścieniu/kamyku. Różnie z tym bywa. Nie wpływa to na sprawność silnika. Co do korbowodu to zmierz luzy osiowe i promieniowe i porównaj z instrukcją. Jeśli promieniowy jest wyczuwalny pod ręką jakkolwiek mały by był to korba do wymiany.
Sprawdź luz na zamku pierścienia to będziesz miał wgląd co do stopnia zużycia.
Tłok widać ,że już trochę przepracował chociaż z tej strony co zrobiłeś foto nie ma nic nadzwyczajnego poza lekkimi przedmuchami (czarne przebarwienia na górze)
hacker33
Wysłany: Pon 19:19, 20 Paź 2014
Temat postu:
cylinder na nikasilu
o stanie ciężko powiedzieć bo kiepskie fotki, druga sprawa trzeba by go pomierzyć jakie ma wymiary
arkes
Wysłany: Pon 19:06, 20 Paź 2014
Temat postu: Ktm sx 125 2000r
Hejka, zabrałem się za wyjęcie silnika z ramy i otworzenie go w związku z tym, że przestał już odpalać z kopki w moim sx 125 2000r.
Porobiłem fotki trochę kiepskiej jakości bo już ciemno o 17..
Prosił bym Was o ocenę ogólnie jak wygląda tłok, co sądzicie o tym, czy w tym cylindrze jest nicasil czy tuleja bo się uczieszyłem ze względu, że wygląda jak nicasil no i w jakim stanie to jest. Rzuccie tez okiem na głowice, ma takie 2-3 rysy..
Fotki od 1 do 13:
http://imgur.com/jhZmydK,gKOL6Pe,cPEUJtC,ScNp3KO,TXracH6,sIB3Vok,oojZ96F,niDwLME,fBmngNr,A9KOdPH,9rRilQh,tDUWbTp,AUKdZjb
Pyt dodatkowe:
Jak sprawdzić, czy ta korba wytrzyma następny tłok ? (mogę jutro nagrać filmik jak trzeba).
Dziękuję z góry, przepraszam za jakość i pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin