Autor |
Wiadomość |
yogi1991 |
Wysłany: Wto 15:17, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
Po świętach to przejże i dam znać czy jest jakaś poprawa |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Pon 21:38, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Powinien krecic jak wariat!zacznij od wyjecia rozrusznika rozkrecenia goi oceny jego stnu.sprawdz szczotki czy nie są już za krótkie, sprezynki dociskajace szczotki czy nie są skorodowane, przetrzyj komutator papierem sciernym.ogolnie wyczysc co jest zardzewiale i zasniedziale chodzi głównie tz szczotko trzymacz . |
|
|
kzq |
Wysłany: Pon 21:33, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
A jak przestanie kręcić rozrusznik to odpalając kopką chodzi ona normalnie czy ciężko? Czy po przekopaniu rozrusznik dalej nie kręci? |
|
|
yogi1991 |
Wysłany: Pon 21:02, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
trochę żwawiej ale tylko jak go podłącze na krótko ale też nie ma chęci zapalić |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Pon 20:50, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
A jak kręci na wcisnietym recznym dekompresatoze? |
|
|
yogi1991 |
Wysłany: Pon 20:27, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Zastanawiam się czy nie będzie to czasem jakieś przebicie na rozruszniku lub nadpalone uzwojenie.
bo sprzęgło rozrusznika chyba odpada |
|
|
ciernik |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 20:05, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Potwierdzam podejrzenia macka222. Wina może leżeć w wyrobionym autodeko. Tez tak miałem po wymianie używanego walka rozrządu w 520 |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 19:41, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
moze dojsc jeszcze sprezynka autodekompresatora, jak jest za słaba to za szybko zamyka autodekompresator. |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Pon 19:28, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Tak mialem identycznie w swojej 520 jak ją kupiłem. Długo dochodzilem co jest nie tak.palil od 1 kopa z rozruchu nawt z kabli od auta nie miał siły zakręcić. Wymienilem szczotki, ustawilem luzy, gaznik i nic.okazlo sie ze bylo minimalnie wyrobion tz autodek(kowadelko+sprezynka).ta część odpowiada za uchylanie siłą odsrodkowa zaw wydechowych i w ten sposób rozrusznik ma sile obracać wałem. Ja ta część od reki kupiłem u Aunera za cos koło 120 zł o ile pamięci mnie nie myli. |
|
|
kzq |
Wysłany: Pon 18:05, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Regulacja gaźnika, ustawienie składu mieszanki wolnych obrotów.
Sprawdzenie luzów zaworowych.
Włączasz ssanie do odpalania? |
|
|
yogi1991 |
Wysłany: Pon 14:19, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Mam KTM EXC 525 z 2003r i problem z odpaleniem go z rozrusznika. A wygląda to tak. Gdy jest zimny to nawet nie ma mowy żeby zapalił, ewentualnie przekręci raz może dwa i stanie, przy kolejnej próbie rozrusznik tylko troszkę się ruszy i na tym się kończy. Natomiast przy jeździe odpali raz na 30 razy poza tym dzieje się tak samo jak przy próbie odpalenia go na zimnym silniku. Akumulator nowy, próbowałem go odpalać łącząc szeregowo dwa akumulatory 4A i nic to nie dało. Rozrusznik wyjęty z silnika kręci jak trzeba. Miał ktoś może taki problem i wie jak go rozwiązać? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 15:11, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
Luzy zaworowe do sprawdzenia. 530-tka "lubi" ustawione nawory na dolną granicę tolerancji, wyraźnie lepiej pali wtedy. Oprócz tego gaźnik do podregulowania.
Akumulator podładuj, filtr powietrza wyczyść, złącza styki kostki i przekaźnik na odcinku akumulator->rozrusznik rozkręć i wyczyść. Sprawdź czy na wyłączonym silniku nie masz lewego poboru prądu, te modele są bardzo czułe na najmniejsze straty prądu przy rozruchu.
Spróbuj zakręcić dwa razy manetką przed odpaleniem, niektóre egzemplarze lubią takie wstrzyknięte paliwko przed startem silnika. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 13:55, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
Skoro zapodałeś aku od samochodu(który ma znacząco większą pojemność i moc rozruchową) i maszyna nie odpaliła to raczej nie jest to problem aku,więc z kont pomysł zakładania większego akumulatora skoro efektów brak(chyba że chcesz aby starczał na więcej kręceń jeśli nie posiadasz ładowania) |
|
|
Stachu |
Wysłany: Pią 13:47, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
Sprawdzałem iskrę i jest ona ładna. Aku jeszcze podładuję przez noc. Próbowałem odpalić na samochodowym akumulatorze i też nie szło. Słyszałem że można do 530 założyć pojemniejszy aku, niż oryginalny. Ktoś z Was to przerabiał? |
|
|