Autor |
Wiadomość |
Quattro |
Wysłany: Czw 21:26, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
Okey dzięki |
|
|
kzq |
Wysłany: Czw 21:24, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
Jak raz zrobisz i się nauczysz to następna regulacja zajmie ci tylko parę minut, a powinieneś tak czy inaczej kiedyś tą wiedzę pojąć. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 21:15, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
Brak kopyta zależy jak jezdzisz i czego potrzebujesz.
Ja osobiście preferuję jak strzelę z manetki to maszyna ma rwać podnosić na koło jest to pomocne w pokonywaniu kolein na polach i kamieni w kamieniołomach(w moim przypadku)Jak mam strzelać z manetki i moto zastanawia się co robić to raczej nie halo....ale jest to tylko moja opinia,każdy ma własne wymagania. |
|
|
Quattro |
Wysłany: Czw 20:55, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
A jak to oleje bo w sumie nie chce mi się szperać a nie przeszkadza mi to zbytnio ... będa jakieś konsekwencje ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 20:31, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
dokładnie, przytej temperaturze (ok 10C) trzeba trochę podregulować, u mnie to samo było |
|
|
kzq |
Wysłany: Czw 19:41, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
regulacja składu mieszanki wolnych obrotów śrubą, prawdopodobnie za uboga mieszanka, zimno się zrobiło i potrzeba wzbogacić. oraz po tym regulacja wolnych obrotów. Może być także uszkodzona przepustnica, lub oring na śrubie regulacji wolnych obrotów lub łapie gdzieś lewe powietrze. |
|
|
Quattro |
Wysłany: Czw 19:05, 30 Paź 2014 Temat postu: Obroty silnika |
|
A więc jak daje gazu to czasem spada do normalnych obrotów a czasami tak wolniej a jak znowu daje gazu to już normalnie jest . Dlaczego tak się dzieje ? |
|
|