Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Sob 22:37, 08 Lis 2014
Temat postu:
Nie masz co skakać z dyszy 188 na 150 bo juz zmiana rozmiaru o 5 jest odczuwalna. Pobieraj serwisówke i patrz w tabele z ustawieniami gaźnika. Dopiero od tych ustawień zmieniaj nieco rozmiary, czy kręć delikatnie śrubką. Takie są moje rady. A no i oprócz dyszy głównej masz tez dyszę wolnych obrotów, ktora odpowiada za dolny zakres obrotów.
maxktm
Wysłany: Sob 20:30, 08 Lis 2014
Temat postu:
Próbowałem dzisiaj zmieniać dysze. W gaźniku była 188, założyłem 150, to nie chciał chodzić, skakały obroty, sam gasł.
Na 170 takie same objawy jak na 188. Po wkręceniu śrubki od powietrza do oporu silnik pracuje poprawnie, dobrze wkręca się na obroty i trzyma wolne.
Filtr powietrza, gaźnik jak i cały airbox czysty.
barek253
Wysłany: Sob 14:55, 08 Lis 2014
Temat postu:
dysze, poziom paliwa
amek721
Wysłany: Sob 9:30, 08 Lis 2014
Temat postu:
Pierwsze wyczyść i nasącz filtr powietrza. Potem znajdź manuala do swojego modelu i roku na Np. kristofsx.com i znajdź odpowiednie ustawienia gaźnika dla twojej wysokości i temperatury. Podkreślam, że ustawienia gaźnika to nie tylko klips na iglicy i śrubka wolnych obrotów!!!
maxktm
Wysłany: Pią 21:03, 07 Lis 2014
Temat postu:
Ale co dokładnie ? Iglica była przestawiana na inny poziom, śrubka od powietrza też była regulowana.
barek253
Wysłany: Pią 20:29, 07 Lis 2014
Temat postu:
ustawienie gaźnika
maxktm
Wysłany: Pią 20:25, 07 Lis 2014
Temat postu: KTM SX 125 - gaśnie po dodaniu gazu
Witam.
Mam problem z SX 125.
Podczas jazdy na wolnych obrotach po nagłym dodaniu gazu silnik się "dławi"
i chce gasnąć.
Jaki może być powód takiego zachowania ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin