Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Czw 1:00, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
wiem, ale niestety nie przestały działać przyciski tylko procesor przestał wykonywac ich funkcje, dotyczy się to też tripa. Napięcie na nich jest, nawet licznik załącza sie po naciśnięciu któregokolwiek przycisku, ale już potem nie przełącza funkcji, ale leje na to szkoda mojego czasu, byle pokazuje km i mh |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 8:56, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
bully - z ciekawosci obczaj sobie czy jak zewrzesz piny na tej kostce od tripmastera to czy działa. u mnie też przyciski sprzestały działać, oddałem do przelutowania switchy, niby gosc to zrobił ale dalej nic nie reagowały jak trzeba. ale zwarłem dwa pierwsze piny w tej luźnej kostce i mogłem przełączać miedzy funkcjami. mam dwa gaszaki silnika jakby, wiec jeden zaadoptowałem pod przełączenie funkcji bez odrywania rąk od kierownicy ;D |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 23:16, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
wyczyściłem, naprawilem jedną ścieżkę, przelutowalem pare elementów na wejściu kontraktronu do procka i licznik liczy, ale przestał reagować na przyciski stwierdziłem że mi nie potrzebne i złozyłem do kupy. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 8:58, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
Mam excf 400 z 2002 r. podobny problem. Bateria sie zużyła i po wymianie na nową licznik dało sie tylko wyłączyć guzikiem nie pokazywał prędkości i nie liczył mh . Po wybraniu się na przejazd po deszczu postawiłem motor i po jakiś 3 godzinach musiałem go przestawić i odziwo włączył sie i pokazywał prędkość, na drugi dzień znów to samo nie włączył się po obrocie kołem myśle ze to wina . |
|
|
bully |
Wysłany: Nie 19:34, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
rozebrałem, znalazłem jedna ścieżkę przeżartą ale mało znaczącą, bo do kondensatora filtrującego wejście. Na wejściu (biały kabel) jest 2,5V ale niestety nie reaguje procek na zwieranie do masy, reszta elementów jest pod wyświetlaczem i niestety będzie go trzeba wylutować, ale podejrzewam że winną jest to że po ułamaniu jednego mocowania licznika ktoś wkręcił starą śrubę która juz byla wtedy za dluga i zwarła wejścia z kontraktronem z sąsiadującym pinem wejscia +12V z instalacji.
ktoś ma schemat do tego |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:42, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
dokładnie moto zgaszone ruszysz kołem i ma sie sam odpalić |
|
|
Piteros1 |
Wysłany: Nie 21:38, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
jezeli masz dobra baterie to nawet na zgaszonym powinien sie zapalic |
|
|
bully |
Wysłany: Nie 10:01, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
czyli nawet na zgaszonym silniku po obrocie koła licznik musi się załaczyc? Sprawdzimy jutro co tam w srodku. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:20, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
po odpaleniu sie nie zapali, licznik sie załącza po obrocie kołem ( czyli po wyłapaniu sygnału )
jak przy wtyczce zwierasz i nic to rozbierz licznik, ( wysusz go dobrze bo czasami sie zalewa ) i zobacz czy gdzies przewody od czujnika nie są przerwane, moze luty pusciły. generalnie mozesz też na samej płytce zewrzeć jeszcze raz dla pewnosci |
|
|
bully |
Wysłany: Nie 9:04, 09 Lis 2014 Temat postu: licznik nie działa. |
|
Panowie i Panie czy licznik powinien sie załączać gdy odpalam motocykl?
u mnie działa tylko na przycisk i po czasie gaśnie, podświetlenie działa na zapalonym silniku, no i oczywiście nie liczy ani kilometrów ani mh.
pomijając cała wiązkę z kontaktronu zwieram juz przy wtyczce przy samym liczniku i tez nie liczy. czyli chyba coś nie tak z licznikiem
ktm 250EXC 2009 |
|
|