Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 15:29, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
To nie porcelana, nie mam tak specjalistycznego klucza by cylek dokręcać z momentem więc dokręcam na wyczucie i nigdy nic się nie działo i nie dzieje do dziś. W 4t popieram nie ma wg mowy o dokręcaniu na wyczucie ale w 2t gdzie pod głowicami są oringi nic się nie stanie.(biorąc pod uwagę to że dokręcone bd wystarczająco mocno) |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Wto 15:15, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
Mimo wszystko ja bym nie ryzykował dokręcania takiej rzeczy jak cylinder czy głowica na "wyczucie" a zwłaszcza w wyczynie.
Zreszta na pewno szybciutko Ci wydmucha uszczelke pod głowicą i narazisz się tylko na dodatkowe koszty związane z zakupem nowej. Poszukaj po znajomych takiego klucza i zrób to porządnie(albo po prostu kup, na pewno się jeszcze przyda). Dokręcanie wielu pierdół które w serwisówce też mają określony moment czasem można dokręcić na "czuja". Ale sprawy silnikowe rób jak należy. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 11:27, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
arkes napisał: | Czyli większość w sumie dokręca płaskim przy czym istotne tu jest, aby wszystkie śruby dociskały cylinder tak samo ?
Ja i tak jestem amatorem więc o jakieś przecieki po wjazdach w rzeki, nie ma mowy.. |
Podstawa równy docisk. Jak masz takie wyczucie w ręce to może być.
Wyżej kolegą chodziło że woda w cylinder nie dostanie się poprzez wjazd do rzeki, a że woda z chłodzenia. |
|
|
arkes |
Wysłany: Wto 11:14, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
Czyli większość w sumie dokręca płaskim przy czym istotne tu jest, aby wszystkie śruby dociskały cylinder tak samo ?
Ja i tak jestem amatorem więc o jakieś przecieki po wjazdach w rzeki, nie ma mowy.. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 9:00, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
jak kupiłem końcówkę do klucza zwykłego i też nie dojdę.
zwykły klucz oczkowy musiałem szlifować aby tam wszedł
jednak widziałem odpowiedni klucz do tego typu zadań |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 21:39, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
Co do tego typu klucza dynanometrycznego to mam i ni chu** nie dojdę |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:43, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
dokładnie, są płaskie klucze dynamometryczne specjalne i wszystko jest do zrobienia.
możesz dla mnie dokrecać młotkiem i przecinakiem. ważne aby dokręcic z odpowiednim momentem wszystkie sruby. jak zrobisz to nieodpowiednio, w najgorszym przypadku moze iśc np woda na silnik ( nawet nie musi isc od razu, moze sie sączyc uszczelką i o zatarcie bardzo łatwo ) |
|
|
wójo |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 17:14, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
Jeśli musisz to można ręką ważne by były między sobą jednakowo dokręcone. |
|
|
arkes |
Wysłany: Pon 16:33, 10 Lis 2014 Temat postu: Zakładanie cylindra |
|
Hej,
wiem, że serwisówka zaleca dokręcanie wielu śrub za pomocą klucza dynamometrycznego bodajże, czy jeśli nie mam klucza, mogę normalnie dokręcić cylinder na wyczucie ? to samo z głowicą.
Ps. ciekawi mnie fakt jak można wcisnąć tam klucz dynamometryczny jak ja ledwo co płaski wsadziłem XD
Moto ktm sx 125 |
|
|