Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Pon 16:35, 17 Lis 2014
Temat postu:
przypadkowa awaria , dziwne ze tak moto odstawil a na uszczelke pozalowal... swoja dorga to LC4 600 a nie 620 z 98 - ale przyznam ze robi wrazenie
maciejk
Wysłany: Czw 21:52, 13 Lis 2014
Temat postu:
Tak wiec śrubkę nabyłem i uszczelke, skrecilem i wkleiłem ją na klej.
Dalej nie daje mi spokoju czemu wyszczała olej... Pokrywa była wklejona na sylikon moze za mało czy mozs tez miec wpływ na to ze podczas feralnej akcji z wyciekiem oleju, jezdzilem pół godziny na ssaniu bo zamuliłem ?
To moje moto:
allegro.pl/ktm-supermoto-i4674329678.html
żółf
Wysłany: Śro 21:40, 12 Lis 2014
Temat postu:
Zacznij od ściągnięcia serwisówki tam masz podane wszystkie momenty i wszystko co należy w silniku kontrolować. Ta nakrętka z tego co pamiętam to jest na 100nm. W Twoim przypadku raczej zamawiałbym nową z serwisu, bo nie są to duże koszta, a skoro się odkręciła, to znak że ktoś już tam grzebał. Sprawdź czy masz pod nią podkładkę sprężynową.
Uszczelkę pod pokrywę sprzęgła oczywiście dostaniesz i jest ona ważna bo dystansuje pokrywę sprzęgła
Ktm nie przewidział uszczelki pod pokrywę zaworów, więc tylko na pastę się składa
maciejk
Wysłany: Śro 21:12, 12 Lis 2014
Temat postu: Ktm 620 Delikatna Awaria
Witam zakupilem pierwszy raz Ktm jest to model lc4 z silnikiem 620 stara konstrukcja z 98r palona na kopa itd. Motor dosc mocno przerobiony na supermoto typowy custom skladak, po paru ostrych przelotkach po osiedlu praktycznie w drugi dzien po zakupie wysikał sie olej z lewej pokrywy dołem, poprzedni wlasciciel chyba wklejał ja na sylikon i pusciło, tak wiec zamowilem olej Motula 5100 4t 10w40 taki zalecił poprzedni wlasciciel i zabralem sie dzis za rozbieranie pokrywy, i nie zauwazylem nic niepokojacego lecz chodzi mi o zebatke znajdujacą sie na wale ta ktora przenosi naped na sprzeglo l. Jest mala zebatka ktora napedza rozrzad i przed nia ta ktora napedza sprzeglo jest na klinie i chyba na nakretke 22 albo 24 i chodzi o to ze nakretka była luźna i moglem ja spokojnie odkrecic palcami, i prosze o info jakim momentem ja dokrecic ? I czy wklejac ja na klej ? Co moge jeszcze sprawdzic majac zdjetą pokrywe ? I czy pokrywe wklejac na sylikon czy sa moze jakies ori uszczelki ? I pytanie odnosnie uszczelki pokrywy zaworow czy tez wklejac na sylikon czy jest uszczelka dostepna w serwisie ? Bo zauwazylem ze pokrywa tez sie troszke poci.
Przepraszam za tyle pytan lecz jest to moja pierwsza ktm i mam obawy aby nic sie nie rozpadło. MACIEJ.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin