Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Pią 12:09, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
Dzięki kolędy odpuszczę sobie szkoda czasu lepiej go poświęcić na jakąś fuche i kupić koło jak należy. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 11:11, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
może się okazać że piasta jest za szeroka i nie wejdzie w wahacz
albo będzie za duża odległość między tarczą i zębatką i nie wciśniesz zacisku albo łańcuch nie będzie w jednej linii z przednią zębatką
zobacz też jakiej średnicy są tarcze hamulcowe do CRF, czy takiej samej jak KTM
bo dając koła od CRF musisz mieć tarczę hamulcową i zębatkę od CRF
najlepiej poszukać w necie czy ktoś takie coś zrobił |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 10:53, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
To lipa myślałem,że coś można pokombinować bez większej ingerencji.W kraju czyli w domu stoi frezarka i tokarka to by coś wykolowal a tak to nici z hybrydy.Czy podczas przeróbki trzeba coś robić z zaplataniem czy tylko same tulejki i dystanse? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 8:27, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
w crfach mało kiedy piasty siadały bo tam idą 2 łozyska przy zębatce.
ale do ktma nie podejdą bez większych przeróbek. gdyby łatwo podchodziły to by nikt nie płakał że piasty pękają ;D tylko by kupowali koła z japonców i po problemie |
|
|
szaman108 |
|
|