Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Czw 1:18, 20 Lis 2014
Temat postu:
elektryka
szaman108
Wysłany: Czw 1:13, 20 Lis 2014
Temat postu:
Sprzęt jest na elektronicznym zapłonie czy stary układ na przerywaczu?
Asteros2012
Wysłany: Czw 1:08, 20 Lis 2014
Temat postu: KX 125 1989r problem z modułem zapłnonowym
Siema, od jakiegoś czasu borykam się z problemem w mojej kawie takim że pali jak diesel... Odpala i pracuje na równych niskich obrotach bez reakcji na manetke gazu(jedynie dźwięk się zmienia) Zaczęło się od rozpadu koła zamachowego, które puściło na spawach(było spawane już wcześniej). Biorę pod uwage że przy ponownym spawaniu magneto mogło pochrzanić polaryzacje ale zastanawiam się czy ktoś słyszał bądź miał styczność z takim przypadkiem bo jak dotąd uszkodzony moduł przejawiał się brakiem iskry.
https://www.youtube.com/watch?v=IO1i265UVC0&feature=youtu.be
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin