Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Śro 6:12, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
ogranicznik jest ale aluminiowy, na karterach mam już około 0,5 mm dziury po listkach, a moto ma jeszcze pierwszy cylinder sel A. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 22:38, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
U mojego zioma w 300 exc tak samo się uwaliły listki w VF 3. Wydaję mi się że jest to wina braku ograniczników. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pon 19:42, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Podobno takie rzeczy właśnie dzieją się w VF3, stąd ograniczniki w VF4. Jeśli chcesz to niedługo pewnie będę sprzedawał kompletny zawór VF4 . |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 19:00, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
a co jakas wada fabryczna że trzeba cały kupic?
Jakoś nie wierze w słowa że takie rzeczy zdarzaja się w 2T, bo jeżdze juz od dłuzszego czasu na 2T i nigdy nie bylo problemów, ale nigdy tez nie miałem vforce3
Czytając różne tematy, wychodzi na to że zawsze pada dolny listek w vforce3. |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 18:50, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Niestety takie rzeczy się zdarzają w 2t. Raczej nic nie wpadło skoro mówisz że dolot jest szczelny. Poprostu zmęczenie materiału wystąpiło. Co gorsza jest bardzo duża szansa że sama wymiana listków nie pomoże i trzeba całą kasetę kupić. |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 18:39, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Opowiadać mi tu jaka mogła być przyczyna:
Podejrzewam że to mogła być przyczyna nagłego zaniku średnich obrotów. Chociaż wtedy patrzyłem na membranę nie wyjmując jej przez wyjęty gaźnik i było ok. Dzisiaj odpaliłem dziada oczywiscie dalej nie było srednich, nagle zdechł, kawałek membrany przykleił sie do świecy.
Dziura jest tylko w jednym listku tym od dołu, więc może coś wpadło, ale co jak filtr, airbox czyściutki. To co zostało z listka jest luźne w podstawie, podczas gdy reszta dobrze siedzi, Jako że motocykl niedawno zakupiłem nie wykluczam tez że ktoś mógł podmienić listki.[/img] |
|
|
theodor |
Wysłany: Pią 19:21, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
Już ogarnięte, zmontowane, odpalone |
|
|
theodor |
Wysłany: Pią 19:46, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
ok, dzieki za odpowiedź
EDIT:
Aby nie mnożyć tematów.
Mam nowe listki zaworu. W komplecie są carbonowe zewnętrzne i te żółte z tworzywa idące pod te carbonowe.
I teraz mam pytanie, którą stroną montuje się te z tworzywa? Z jednej strony są gładkie z drugiej szorstkie. Którą stroną montuje sie je w stosunku do korpusu zaworu?
Niby jest na nich stempelek TOP, ale niewiele to mówi w praktyce. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 19:22, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
tak zużycie |
|
|
theodor |
Wysłany: Czw 19:15, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
Wymiana to nie problem, interesuje mnie geneza usterki. Czy jest to wynik normalnego zurzycia czy typowej usterki czy szukać problemu gdzie indziej a to jest jedynie konsekwencja. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 19:07, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
zdarza się to nawet w nowszych sprzętach
musisz wymienić listki lub całą membranę
do tego jak masz boysena a nei v vorca to do takiego musisz szukac listków |
|
|
theodor |
Wysłany: Czw 12:45, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
Krawędź jest poszczerbiona i wygląda na upaloną, carbon jest może nie zwęglony ale termicznie odbarwiony. |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Czw 12:18, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
Upaliła? czy odłamała |
|
|
theodor |
Wysłany: Czw 9:56, 20 Lis 2014 Temat postu: Zawór membranowy |
|
Witam
KTM EXC 200 2010
Jako totalny laik który w przypadku silników 2-suwowych zatrzymał się na etapie wsk i mz potrzebuję konsultacji.
Upaliła mi sie krawędź listka zaworu membranowego.
Co ciekawe tylko jednego listka, drugi jest jak nowy.
Oryginalny zawór Boyesen.
I tutaj pytanie.
Czy jest to standardowa usterka wynikająca z eksploatacji czy objaw i konsekwencja innej niesprawności? |
|
|