Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 9:18, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
300V, zmieniam jak mam kase :d średnio wychodzi co 20mth |
|
|
macca |
Wysłany: Pon 0:50, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
a jaka oliwą zalewasz? I co ile zmieniasz średnio? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:45, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
oryginalne, doloty juz 2 X zmieniane, wydechy raz, cylinder nowy, przebieg spory ale jeździ jak trzeba |
|
|
macca |
Wysłany: Nie 13:54, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
Henio to twój sprzęt pewnie z 1000 mth ma łącznie Nicasil kładłeś nowy, zawory masz oryginały czy te kibblewhite? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 8:52, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
exc 525..
dodam że w sumie potem załozyłem nową korbe i nowy tłok, po 80 mth poszedł tłok, wsadziłem nowy oryginalny nie pamietam ile juz wylatane ale z 200 bedzie i teraz tez juz korbe zmieniam.
ale z roku na rok ostrzej ganiam wiec to tez ma znaczenie |
|
|
Wojtekzne |
Wysłany: Pią 23:38, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
Chodzi mi o moto 250 w 4t mx a nie enduro. A Ty Henio na czym latasz ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 23:37, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
@henio
nic dodac nic ująć
u mnie korba szła razem z tłokiem na 120, póżniej tłok na 200, i korba + tłok na 320 (chociaż żadnego luzu nie było) czyli też 2tłoki x 1 korba |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 23:22, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
bo mniej wiecej tyle wytrzymuje ale reguły nie ma. dla przykładu ja miałem 1 tłok mase mth nabite jakies 400-450 załozyłem nowy tłok, korba nie miała luzów, i po 80 mth padła korba. wiec jakies 500 mth korba, gdyby wymieniac tłok co 250 mth czyli tak w sumie realnie, to akurat mniej wiecej korba na 2 tłoczki. ale jak ktoś katuje korbe, np gania na niskich obrotach a wysokich biegach, nie dogrzewa sprzetu itpt itd to moze wymienic równie dobrze tłok z korbą na raz |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pią 22:50, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
ja nie wiem skad to sie wzieło ze korba co dwa tłoki musi byc wymieniona... |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 22:44, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
Z reguły się to robi razem żeby zaoszczędzić czas i pieniądze. Tutaj mogło być tak że założył rzeczywiście nowy tłok na słabą korbę. Pojawiła się większa kompresja, i ten słaby korbowód bardzo szybko się zużył, pojawił się luz, zaczął stukać i go wymienili. A tłoka że nowy nie ruszali.
Nie ma reguły kiedy wymieniasz korbę. Reguła co dwa tłoki ma się nijak do rzeczywistości. |
|
|
Wojtekzne |
Wysłany: Pią 22:38, 21 Lis 2014 Temat postu: Wymiana korby |
|
Witam panowie mam takie pytanko. Jade jutro oglądać moto 4t i tu jest pytanie sprzedający twierdzi, że korba wymieniona 4h temu bez tłoka. Zapytałem dlaczego twierdzi że wyszło to z godzin. No ale to nie jest tak że np 2tłoki i korba idzie ? Rozpoławiać silnik i dawac uszczelki specjalnie jak tłok niby 45h temu robiony. Troche dla mnie dziwne.NIby częsci do wglądu ma ale takie częsci to i ja mogę załatwić |
|
|