Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:44, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
to zależy od wgniecenia, wycena indywidualna, |
|
|
Pajka |
Wysłany: Nie 19:09, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Dzięki Kristoff. Skontaktuję się z nim. Mogę wiedzieć ile ta przyjemność? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:50, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Pajka napisał: | Odgrzeję kotleta, czy macie namiary na kogoś kto prostuje kolanka do 4t? Muszę w swoim kacie wyprostować |
ja wysyłałem do kolegi forumowego "majster"
majster128@interia.pl
porządna robota! |
|
|
Pajka |
Wysłany: Nie 17:37, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Odgrzeję kotleta, czy macie namiary na kogoś kto prostuje kolanka do 4t? Muszę w swoim kacie wyprostować |
|
|
Czepek |
Wysłany: Pon 22:56, 01 Gru 2014 Temat postu: |
|
zajmuje sie prostowaniem cisnieniowo,bez spawania i naruszania struktury wydechu 793 395 514 |
|
|
barek253 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:06, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
to sie domyslam, wiec chyba wszystko jasne, jeden korek to nie problem bo na sztywno cos zamontować gorzej drugi. widze że gość ma wentylek jak w rowerze, da rade żeby to wytrzymało ? bo rozumiem że nie moze byc wpieta spręzarka, bo mi cisnienie "cofnie" do spręzarki i nie bedzie siły żeby wypchnąć wgniotke |
|
|
kzq |
Wysłany: Sob 17:47, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
Tylko zwróćcie uwagę na to iż na początku nabijasz te powiedzmy 8 bar, grzejesz palnikiem przez co powietrze w środku dyfuzora się ogrzewa oraz rozszerza i ciśnienie wewnątrz rośnie kilkukrotnie. Gość na tym filmiku pisał na końcu że ciśnienie może dojść nawet do 30 barów, także z korkami uwaga.
Gość na filmie grzeje tylko miejsce wgniecenia, a ogrzewając metal do czerwoności a nawet białości robi się on bardziej "plastyczny". |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 17:14, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
a myśłisz że on prostuje inaczej?
najważniejsze to dobrze nagrzać i kilkoma atm wypchasz |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 15:09, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
hehe gdybym miał palnik, i nieco większą spręzarke sam bym sie własnie pobawił z prostowaniem. o majstrze słyszałem pewnie do niego uderze.
ale widze na tym jednym filmiku że gość do 2T pomuje pompką na 12V z samochodu chyba, i podgrzewa zwykłym palnikiem. w sumie też takie rzeczy mam i moze zaryzykuje, tylko orientuje sie ktoś jakim cisnieniem nabijać ? 8 barów starczy ? |
|
|
pawel |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Sob 14:03, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
wszystko super tylko dyfuzor jest wykonany z nieporównywalnie cieńszej blachy niż kolanko 4T |
|
|
pawel |
Wysłany: Sob 13:49, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
Kolanka 4t prostuje sie tak samo jak do 2t. Są do tego specjalne zestawy, które można zrobić pewnie samemu. Po rozgrzaniu uszkodzeń palnikiem, pompuje sie do środka sprężone powietrze, po zatkaniu obu końców .
np: https://www.youtube.com/watch?v=cSHD9tI2vWM
Co do prostowania na "ciepło".. po tej operacji wydech może nie pasować.. może być trochę prostowania..
Jest jeszcze sposób "domowy" na naprawe kolanek 2t i 4t..Zalewa sie środek wodą, i po zatkaniu końcówek wsadza do zamrażarki.. powinno coś wyprostować. Wszystko zależy od uszkodzeń.. proces można kilka razy powtórzyć. Przykład https://www.youtube.com/watch?v=Fcmnde21R-0 |
|
|
KristofSX |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 11:49, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
bez sladu? czyli bez rozcinania? |
|
|