Autor |
Wiadomość |
Mały |
Wysłany: Pią 20:51, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Po robocie!Troszkę się zeszło z braku czasu ale udało się!Panewki wymienione,zawieszenie chodzi SUPER!Dla ciekawostki informuję że wąskie panewki (osadzone na rurach)są już niedostępne.Ale wychodzi na to że chyba te szerokie padają bo tylko te dostałem,wymieniłem i jest git! |
|
|
Mały |
Wysłany: Pią 16:19, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
W końcu się zarejestrowałem .Czy dobrze myślę że wymienia się tylko tą węższą panewkę(zdjęcie wrzucone wcześniej przez Karambola) bo to szerokie to zbieracz oleju? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 21:33, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
Laga rozkręcona! Tylko teraz kilka niewiadomych:czy "podkładka" na której stoi sprężyna po jej wyjęciu jest luźna i tak ma zostac i dlaczego górna podkładka pod miseczkami trzymającymi sprężynę była wysunięta i trochę zgięta?Poza tym to panewki wytarte aż złote Teraz muszę gdzieś je zamówic no i jeszcze uszczelniacze.Wyczytałem na nich coś takiego 49,5 7 9,5 możliwe? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 23:18, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
To dla tych akurat nie mam manuala, a swoje dopiero za tydzień będę rozbierał i robił foty, bo nie doszły mi na ten weekend uszczelniacze. Ogólnie lagi łatwo rozebrać. Odkręcasz od góry. Potem wyciągasz sprężyny i wylewasz olej. Potem wyciągasz taki czerwony plastik od góry, który nie pozwala się ladze wysunąć przez dół. No i jak wyciągniesz lagę to masz już dostęp do tuleii ślizgowych. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 20:49, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
620 z 95r. pewnie trochę po przeróbkach ale wściekła!!! |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 20:25, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
Podaj rok KTM'a to może mam manuala do tych lag ;] |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 19:51, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
Dzięki za filmiki!Wygląda to na poważny remont Ale chyba się skusze z własnej ciekawości Widze że lagi trzeba jednak wyciągnac z pułki i powoli rozbierac,jak tylko znajdę chwilkę to wezmę się za ten problem a potem za pierwszą w mojej kadencji wyminę oleju itp. |
|
|
henio12323 |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 10:42, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
Coś nie wypaliło z tym filmikiem. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:17, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
ja sie do hondy CR dowiadywałem to 200-250 zł jakos tak .
tu masz filmik u ciebie zawieszenie albo takie samo, albo praktycznie bez wiekszych róznic. bo róznice polegały by na wielkosci czesci. ale tak czy siak wszedzie te tuleje sie znajduja w tych samych miejscach |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 20:10, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
Niestety nie znalazłem żadnego filmiku na YT .Wyciągac całe lagi do tego zabiegu czy da rady ogarnąc to z lagami w pułkach? Orientuje się ktoś ile kosztują te tuleje? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:41, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
na rozbieranie
a tak serio polecam najpierw poogladac filmiki na YT jak sie rozbiera zawiehe. moze akurat bd filmik o zawieszeniu do twojego kata. wiem że do mojego 525 jest filmik :d zawsze to mniej wiecej wiesz co i jak w srodku wyglada. generalnie trudne to nie jest aczkolwiek byc moze da sie popełnic jakies głupie błedy których sobie jakos nie moge wyobrazic xD |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 22:13, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Drogi ten gips?Jest coś na co szczególnie trzeba zwrucic uwagę przy rozbieraniu? |
|
|
Karambol |
Wysłany: Czw 21:29, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Ciężko się dobrac do tych tuleji?Dostępne pewnie tylko w serwisie bo na allegro nie ma nic tylko całe lagi.Zapewne najlepiej będzie zrobic cały zestaw tzn. te tuleje,olej i uszczelniacze(chociaż jeszcze nie ciekną)-a może naprawdę niema tam już oleju |
Trzeba rozebrac lag'a to nie jest jakas wielka filozofia ale jak sie tego nigdy nierobilo to zawsze nie wiadomo co robic, w kazdym razie to dosc prosta czynnosc. Tuleje dostaniesz chyba tylko w servisie.
Tak wyglądają (moje stare):
http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/4v1qsINwYDx/tuleje_lag_lc4 |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 20:58, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Ciężko się dobrac do tych tuleji?Dostępne pewnie tylko w serwisie bo na allegro nie ma nic tylko całe lagi.Zapewne najlepiej będzie zrobic cały zestaw tzn. te tuleje,olej i uszczelniacze(chociaż jeszcze nie ciekną)-a może naprawdę niema tam już oleju |
|
|