Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 7:58, 18 Kwi 2021
Temat postu:
co za sxf ? jaki rok, pod jakie kabelki podpinałeś ?
moze kondensator padł
nunek1000
Wysłany: Sob 23:53, 17 Kwi 2021
Temat postu:
Odkopuję temat, dziwne sytuacje z tymi sxf, zmieniliśmy ze sprawnego moto do kolegi dosłownie wszystko magneto,stator,impulsator, cewkę,regulator,moduł,instalację i dalej brak iskry, przez kabelki do aku w motocyklu podpieliśmy aku od auta i nagle iskra wróciła. W czym tkrwi problem, aku nowy.
TOMEK M
Wysłany: Pią 13:51, 13 Mar 2015
Temat postu:
Dokładnie, u dobrego mechanika dowiedziałem się jak go palić zimnego, po odkręceniu paliwa 2 strzały rolgazem i zaczynam kręcić i dopiero jak silnik ruszy wyciągam ssanie,'styknie
pół obrotu, tym sposobem pali na dotyk
KristofSX
Wysłany: Czw 23:32, 12 Mar 2015
Temat postu:
u mnie na tym nowym statorze z trail techu ładowanie takie same ja na zwykłym ,
ten silnik tak ma , jak na zimnym nie zapali po 5-10s kręcenia to póxniej jest problem, nawet nieduzy spadek napięcia na aku spowoduje za słabą iskrę, i mimo że rozrusznik nieby kręci jeszcze w miare ok to nie odpali
TOMEK M
Wysłany: Czw 23:18, 12 Mar 2015
Temat postu:
i du*a, pomogła regulacja gaźnika, bateria poszła do reklamacji bo na starej pali na dotyk. Według mnie za mała pojemność i na zimnym nie daje rady, sam prąd rozruchu nie styka, chyba za duży spadek napięcia i gubi iskre. Dam znać po reklamacji. Na ciepłym super,więc stawiam na regulację a jeśli nie skutkuje to baterie.
vito19
Wysłany: Czw 20:23, 12 Mar 2015
Temat postu:
TOMEK M napisał:
Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.
I co pomogło?
TOMEK M
Wysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2015
Temat postu:
Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.
KristofSX
Wysłany: Wto 18:29, 16 Gru 2014
Temat postu:
u mnie też rośnie tak do 14, póxniej jak dodaję to rośnie do 14.5max,(gdzieś przy 5000obrotów) i później spada tak do 13.8, czyli w sumie dużego przyrostu napięcia nie ma mięzy wolnymi obrotami a 5k
vito19
Wysłany: Wto 16:31, 16 Gru 2014
Temat postu:
KristofSX napisał:
vito19 napisał:
KristofSX
miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje
przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie
Dzięki za pomiary, zauważyłem że na wolnych obrotach (w przeciągu 5 minut) napięcie na akumulatorze powoli rośnie do z 13,5V do 14 a nawet do 14,12V a jak dodam gazu od razu spada do 13,6-13,8V wymienię regulator i zobaczymy...
wójo
Wysłany: Nie 23:29, 14 Gru 2014
Temat postu:
vito19 napisał:
KristofSX
miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
Z góry bardzo dziękuje
jeżeli chodzi o spadki o 2V a nie do 2V to jest ok.
KristofSX
Wysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014
Temat postu:
wójo napisał:
jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.
nie nie, spadek o 2V nie do 2V
wójo
Wysłany: Nie 17:41, 14 Gru 2014
Temat postu:
jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.
KristofSX
Wysłany: Nie 14:42, 14 Gru 2014
Temat postu:
vito19 napisał:
KristofSX
miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje
przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie
vito19
Wysłany: Sob 17:40, 13 Gru 2014
Temat postu:
KristofSX
miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje
KristofSX
Wysłany: Czw 22:15, 11 Gru 2014
Temat postu:
ja po zimie tak miałem, aku niby dobrze kręciło ale nie odpalił, podładowałem aku i zapala, nie sprawdzałem wtedy żadnych napięć, a jak odpali, pochodzi , to na ciepłym pali dobrze?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin