Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kormi2
Wysłany: Nie 12:09, 20 Lut 2011
Temat postu:
Moto już pali, ustawiłem poziom paliwa w gaźniku według tego filmiku na YT
http://www.youtube.com/watch?v=_qAVXneKAkU
Dziękuje wszystkim za porady i sugestie
henio12323
Wysłany: Pią 11:58, 18 Lut 2011
Temat postu:
zobacz przede wszystkim jak wyzej czy ubywa ci płynu z chłodnicy. jak nie to czy zbiera sie gesty czarny olej w okolicach łaczenia cylka z wydechem ? jak tak to moze byc za duzo oleju w mieszance i słabiej odpala. sprawdz wlasnie swieczke czy ma odpowiedni kolor. jak jest podejzana lepiej wymienic. i skoro wszystko masz czyste, dobra kompresje zaworki membranowe w dobrym stanie to nie ma ze ciezko odpala musi palic ładnie
maciek
Wysłany: Pią 11:09, 18 Lut 2011
Temat postu:
Zobacz pod głowice czy uszczelki o-ring są ok moim zdaniem ciągnie płyn z chłodnicy
batsopot
Wysłany: Pią 7:43, 18 Lut 2011
Temat postu:
hmmmmmmm.nie mam dwu suwa jedyny motorynka 30 lat temu
powodów więcej niz włosów na głowie!
moim zdaniem poszukałbym przyczyny w paliwie
sprawdz: czystość kalbulatora , poziom paliwa ,zobacz czy świeca jest koloru ceglanego jak czarna może zbyt dużo oleju w paliwie,nie wiem jak wyglada podział skrzyni z korbowodem moze byc tak ze gdzies ci troszke oleju zaciaga z skrzyni i miesza sie z paliwem "w wstepnym sprezaniu pod tłokiem" gdy odpalisz dymi mocniej chodzi przepala ale jest ciezej odpalic sprawdz poziom oleju ! zimeringi na wale!
hmmmm
pozdrawiam bat
kormi2
Wysłany: Pią 0:40, 18 Lut 2011
Temat postu: 250 EXC 2t 2004 ciężko pali - dziwny problem
Moto odpala ale za 10 do 15 kopnięciem, z przełączaniem na ssanie lub bez.
Po odpaleniu moto chodzi normalnie ma przełom, gdzie kopci na niebiesko ale potem normalnie utrzymuje obroty. Ma moc i ciągnie super. Wcześniej nie było z nim problemu. Po zgaszeniu odpala normalnie , ale jeśli odczekam pół godziny i kopie robi "muuuuu" i sytuacja się powtarza nie pali. Jeśli ściągnę filtr powietrza i dam mu "samostarta" łapie od razu.
Wskazuje to na problem paliwowy, ale w czym tkwi problem? Gaźnik rozbierałem i czyściłem kilka razy?
Co zrobione :
tłok grudzień 2010 - stary był ok
świece podmieniane + nowa
kabel do świecy zmieniony + fajka
gaźnik rozebrany+ czyszczony, filtr czysty
wymieniony uszczelniacz na wale
membrany całe , kruciec bez dziur ,
w gaźniku zamienina dysza wolnych z 40 na 35
dysza wolnych ustwiona na 1,5 obrotu
Proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie,
innych użytkowników takiego 2- suwa, być może spotkali się z takimi dolegliwościami.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin