Autor |
Wiadomość |
skotniol |
Wysłany: Pon 14:32, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
wstępny filtr w baku jest założony z siateczki pod korkiem wlewu paliwa |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KristofSX |
Wysłany: Pon 13:38, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
no wygląda dobrze, riderzy z US to na wszystko mają patenty , zakup jeszcze ten filtr do baku, czasem moto brudne się tankuje i zawsze coś tam może do środka wleciec |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
skotniol |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
major000 |
Wysłany: Pon 9:18, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
dwunastki nie mają tego filterka w szybkozłączce tylko dalej na wejściu do wtrysku. Ale fakt faktem trzeba tam zajrzeć w pierwszej kolejności bo on często się zapycha. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KNKS |
Wysłany: Nie 23:49, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
Odpowiedzialny za obecny stan rzeczy może być zapchany filterek w szybkozłączce. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
skotniol |
Wysłany: Nie 20:37, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
filtr powietrza świeży i wyczyszczony
w tygodniu zlookam filtra paliwa
Tak teraz oglądam manuala który mówi o wymianie "fuel filter screen" co 15mth, tylko że samego widzę niemożna go kupić tylko zestawie z filtrem paliwa w dość pięknej cenie 198zł . Może wystarczy wyczyścić benzyną i sprężonym powietrzem ten screen ? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
żółf |
Wysłany: Nie 20:21, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
A do filtra powietrza zaglądałeś ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:06, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
hej
zacznij od sprawdzenia filtra paliwa, |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
skotniol |
Wysłany: Nie 19:55, 14 Gru 2014 Temat postu: KTM 450 EXC 2012 przydusza go ? |
|
Witam
Motocykl ma 104mth, praktycznie dopiero co go zakupiłem od pierwszego właściciela zrobiłem nim 4mth i wszystko było w porządku do dzisiejszej jazdy. Motocykl zatankowany Pb95 na Shellu do pełna, 2 dni wcześniej też tankowałem na tej samej stacji. Dzisiaj po przejechaniu ok. 10km zaczął parskać na 1, 2 biegu mocno na 3 już słabiej ale dalej go dusiło. Objawy takie jak w gaźnikowcu jakby był zalewany. Rozjeździłem trochę go na prostej i ustało na chwile duszenie, które pojawiło się ponownie po 8-10km jazdy , znów w cięższym terenie gdzie operowałem tylko 1, 2 bieg. Po wyjeździe z terenu na prostą przy wyższych prędkościach ustawało, choć sporadycznie się zdarzało przy mocniejszym odkręceniu manetki na 3 i 4 biegu.
Ktoś może coś doradzić gdzie szukać przyczyny od czego zacząć ?
Pozdr |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |