Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zbyster
Wysłany: Śro 17:21, 12 Paź 2016
Temat postu:
no cena jest kusząca bo 8500zł do negocjacji, za 2006 rok,
za ktm exc to pewnie trzeba by dołożyć ze 3000zł za ten rok.
henio12323
Wysłany: Wto 21:54, 11 Paź 2016
Temat postu:
(edytuj posty )
doswiadczenia duzego nie mam, ale miałem 2 znajomych co własnie jeden miał 2007 chyba drugi koło 2010, ogólnie nie narzekali, moto jeździ na prawde nieźle, mozna poweiedziec że duzo od konkurencji nie odstaje. jak z trwałoscią ? np takie sprzegło to duzo kwestia jazdy, jak sie uprzesz to kazde spalisz na jednym wypadzie.... rama tez nie pękała ani nie było problemów. skrzynia też nikt nie narzekał żeby sie sypała notorycznie - wiadomo trzeba o to dbać, umiec zmieniac biegi to nie bedzie niespodzianek. ale też trzeba pamietac że to 10 letnie moto... i z samego zuzycia moze cos sie rozlecieć. jedynie co narzekali to na takie pierdoły, ze wszystko szybko sie "rozklekotało" szybko, jakies klamki, dzwignie, łozyska ramy dosyc czesto padały, niby pierdoły ale jak chce sie mieć 100% sprawne moto, to jednak to drażni.
zbyster
Wysłany: Wto 14:44, 11 Paź 2016
Temat postu:
a jak z trwałością skrzyni,sprzęgła ,ramy?
Jak dół obrotów?(pytam głównie o rocznik 2006)
zbyster
Wysłany: Pią 11:47, 07 Paź 2016
Temat postu:
doświadczenie hmmm, z 2 suwami żadne(poza motorynką i wsk
)). Teraz sprzedałem SXF 250, a przedtem miałem lc4 620.
henio12323
Wysłany: Czw 16:09, 06 Paź 2016
Temat postu:
zbyster - a masz jakies doswiadczenie ? ogólnie GG jest słabszy pod kazdym względem niz ktm, chodzi o eksploatacje, tzn międzyczasy remontowe podobne co modele EXC.. ale jakosc wykonania i przemyslenie konstrukcji troche słabsze.
zbyster
Wysłany: Czw 15:20, 06 Paź 2016
Temat postu:
witam. I jak wygląda eksploatacja GG EC 300 z czasem? Jak z trwałością gwintów,śrub,skrzyni itd?
Gość
Wysłany: Wto 14:43, 05 Maj 2015
Temat postu:
Witam
Taki problem, zerwany gwint w gnieździe głównej dyszy w gaźniku.
Miał ktoś taki problem? jak to naprawić?
Dzięi
Pozdr
Gość
Wysłany: Pią 5:25, 10 Kwi 2015
Temat postu:
Wielkie dzięki!
Danko
Wysłany: Czw 16:49, 09 Kwi 2015
Temat postu:
Szukaj na tym forum (angielskojęzyczne), jest cały dział związanych z gaźnikami do gasgas.
Keihin PWK 38, to jest bardzo popularny gaźnik, tylko trzeba trochę chęci, aby przeszukać tematy
http://www.gasgasrider.org/forum/forumdisplay.php?f=15
Gość
Wysłany: Czw 6:00, 09 Kwi 2015
Temat postu:
Wyższa szkoła jazdy z tymi przeróbkAmi. Dalej wrócę do tematu zdlawienia go na gaznikU. Macie jakieś propozycje?
Danko
Wysłany: Czw 20:38, 02 Kwi 2015
Temat postu:
Jeśli lubisz majsterkować, możesz spróbować tego patentu z haczykiem.
https://www.youtube.com/watch?v=M9QJCviQ1sE&feature=youtu.be
Tu następny, na linkę od przerzutek rowerowych
.
W twoimi przypadku, kiedy masz przykręcony rozrusznik do pokrywowy, to zbyt dużo możliwości nie masz, ale może to Ci coś pomorze.
Tu jest cały temat (niestety po hiszpańsku) związany z regulacją zaworu wydechowego typu - zrób sam.
http://embarrados.com/gasgas/viewtopic.php?t=7395&postdays=0&postorder=asc&start=60
Gość
Wysłany: Śro 16:19, 01 Kwi 2015
Temat postu:
Cenowy dramat.
Będę musiał go wykastrować na gaźniku.
tylko jak?
Danko
Wysłany: Śro 15:43, 01 Kwi 2015
Temat postu:
Witam wszystkich, dwa posty wyżej pisałem jako gość.
Jest jeszcze jedna opcja
, firmy Officine Provini z tą różnicą, że ten zawór montuje się od strony dyfuzora. Cena 300-400 euro.
Firma która to produkuje:
http://www.officineprovini.it/eComShop/eComShop_viewItem.asp?idProduct=6087
Gość
Wysłany: Śro 12:37, 01 Kwi 2015
Temat postu:
heh mam wersję z rozrusznikiem.
Dobra to jak zestroić gaźnik?
Włożyć większa dyszę główną żeby go przylewało w górnych obrotach?
Gość
Wysłany: Wto 16:58, 31 Mar 2015
Temat postu:
Możesz kupić ciężkie koło zamachowe S3-FW-638, koszt 255 zł w Mparts Opole.
Jest jeszcze inna droższa opcja, czyli kupić pokrywę zaworu wydechowego z regulacją, koszt około 300 euro. Obie opcje dostępne tylko w motorach bez rozrusznika.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin