Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Nie 10:29, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
przy kupnie używanego wału dobrze obadaj gwinty bo często są zjechane
sprawdź też czy ktoś nie obkładał gwintu młotkiem w celu wyciągnięcia wału z karteru
jak gwinty, końcówki wału będą nie idealne to taki wał sobie odpuść |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 10:04, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
no to juz bardzo stary bo to praktycznie pierwsze lata produkcji ;D
co do wału, jezeli wał ma wypełnienia to znacyz że bedzie miał wieksze cisnienie pod tłokiem, i bedzie mocniej wrzucał mieszanke nad tłok. wiec jakas róznica w mocy moze byc odczuwalna, ale czy wymagana to tak średnio bym powiedział.
szukaj uzywanego wału, pewnie za grosze kupic z padnieta korba, korbe zmienisz i bedziesz miał pewne że to pojeździ
cały wał pewnie swoje kosztuje |
|
|
enduross |
Wysłany: Sob 23:50, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
Problem z tym ze wal mi ukrecilo przy samym magnecie
A kat znowu taki stary nie jest ma 13 lat |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 12:04, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
Łożyska można kupić w hutrowni, uszczelniacze również można w hurtowni tylko odpowiednio dobrać pod temperaturę. Do swojej 250 łożyska kupiłem za 250zł a 2komplety uszczelniaczy na caly silnik za 90zł. Uszczelniacze przejechały 4tys km bez wycieków a dodatkowy atut przy starszych sprzetach to dostałem pare uszczelniaczy np na kopke i dźwignie zmiany biegów o 0.5mm szersze przez co uszczelniacz chwyta w miejscu obok niż wyrobiony rowek po starych simeringach |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 9:38, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
a musisz cały wał?
nie możesz samego korbowodu wymienić za 500zł? |
|
|
enduross |
Wysłany: Sob 9:05, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
Panowie jeszcze jedno bo w serwisie zawolali mi za wal 2100
Co sądzi cię o wale z hot rods polecany do SX 125 z dodatkowymi wypelniaczami |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 23:19, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
tez bym proponował sprawdzić ceny oryginałów, zazwyczaj są to ceny rozsądne, a przy wiekszych zakupach dostajesz rabaciki, a silnik wtedy chodzi najlepiej |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Pią 23:18, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
Co do łożysk na wale to nie koniecznie jest tak jak mówisz, bo seryjnie są zakładane łożyska NTN, także jak pojedziesz do jakiejś hurtowni z łożyskami to kupisz takie same jak oryginały za połowę ceny (no tylko na pudełku nie będziesz miał napisu KTM).
Co do uszczelniaczy to po prostu spisz wymiary z serwisówki i poproś w takiej hurtowni o najlepsze jakie mają (lub są w stanie sprowadzić). |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 22:24, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
Jakie łożyska masz na myśli? Każde łożysko ma mieć inny luz. Jeżeli mówisz o łożyskach na wale, to polecam oryginały. Koszt ok.300zł-taniej tylko dorobisz na zamówienie, ale ja takim nie ufam.
Co do uszczelek i uszczelniaczy to najlepiej oczywiscie oryginał-najgrubsze i najpewniejsze. Jeżeli tniesz koszty to polecam atheny, ale i tak poprawiaj silikonem. |
|
|
enduross |
Wysłany: Pią 16:10, 26 Gru 2014 Temat postu: silnik exc 125 |
|
Witam panowie jako ze mam juz trochę kasy to kupuje części do kata i tu chcialbym się zapytać czym się różni wal korbowy exc od SX
Z jakim luzem kupić lozyska na caly silnik
Jakiej firmy uszczelki
Jakiej firmy uszczelniacze
Z gory dziękuje enduross |
|
|